تصاویری رسمی از طراحی سامسونگ Galaxy Z Flip

تصاویر فاش شده از Galaxy Z Flip طراحی زیبای این گوشی را نشان می‌دهند.

لو رفتن طراحی Galaxy Z Flipبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تنها دو هفته تا رونمایی از محصولات آینده سامسونگ مانده است و همه در تکاپو هستند تا بتوانند مشخصات ظاهری و فنی این محصولات را در فضای مجازی لو دهند و یا خبری از آن‌ها قبل از رونمایی ببینند. به تازگی رندر‌هایی از گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده که ظاهر زیبای Galaxy Z Flip سامسونگ را برملا کرده است.


بیشتر بخوانید: تصویر لو رفته از طراحی کلی گوشی Galaxy Note 20


طرحی متفاوت از گوشی هوشمند تاشو

با توجه به تصاویری که از گوشی هوشمند تاشوی جدید سامسونگ منتشر شده، Galaxy Z Flip دارای یک نمایشگر به اندازه ۶.۷ اینچ است که از وسط توسط لولا‌های متصل شده به صفحه نمایش تا می‌شود. بالای این صفحه نمایش یک دوربین سلفی در مرکز قرار گرفته است و لبه‌های صفحه نمایش کمی برآمده هستند که بتوانند از نمایشگر بهتر مراقبت کنند. برای مراقبت بهتر از صفحه نمایش، سامسونگ کمی لاستیک به ساختار فریم این گوشی اضافه کرده است که هنگام بسته شدن صفحه نمایش به نمایشگر آسیبی نرسد.

در پشت این گوشی هم دوربینی دوگانه در نظر گرفته شده است که هر دو لنز آن ۱۲ مگاپیکسل قدرت دارند. در کنار ماژول دوربین عکاسی این گوشی یک فلش LED قرار دارد و در کنار آن‌ها یک صفحه نمایش ۱.۰۶ اینچی تهیه شده است که اعلان‌ها را به نمایش درمی‌آورد. این صفحه نمایش ثانویه از فناوری نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می‌کند. همچنین گفته می‌شود این نمایشگر می‌تواند برای سلفی گرفتن با دوربین‌های پشت گوشی هم مورد استفاده قرار گیرد.

لو رفتن طراحی Galaxy Z Flip

گوشی تاشوی سامسونگ با مشخصات یک پرچمدار

تمام سخت‌افزار در نظر گرفته شده برای Galaxy Z Flip توسط یک فریم آلومینیومی کنار هم قرار داده شده‌اند. لولا‌های قرار داده شده روی این گوشی هوشمند قابلیت باز شدن از ۷۰ تا ۱۱۰ درجه را دارند. پایین این گوشی محل قرارگیری اسپیکر آن و پورت USB-C گوشی است. در کنار آن هم دکمه‌های تغییر حجم صدا و دکمه پاور ان قرار دارند. دکمه پاور Galaxy Z Flip به عنوان اسکنر اثر انگشت هم عمل می‌کند. از لحاظ سخت‌افزار داخلی هم کوآلکام این گوشی را به جدیدترین پردازنده خود، Snapdragon ۸۵۵ تجهیز کرده است. حافظه داخلی این دستگاه ۲۵۶ گیگابایت است که در کنار آن حافظه رم ۸ گیگابایتی انتخاب شده است. سیستم عامل پیش‌فرض Galaxy Z Flip اندروید ۱۰ است که با رابط کاربری One UI ۲.۱ همراه است. باطری این دستگاه هم دارای ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

تاریخ معرفی Galaxy Z Flip

مراسم Unpacked سامسونگ قرار است در تاریخ یازدهم فوریه برگزار شود. در این مراسم این شرکت کره‌ای قصد دارد گوشی‌های جدید خود، سری Galaxy S20 را به همراه جدیدترین گوشی تاشوی خود، Galaxy Z Flip و هندزفری‌های بی‌سیم +Galaxy Buds معرفی کند. بعد از رونمایی از این گوشی، پیش‌فروش آن‌ها هم آغاز خواهد شد و علاقمندان می‌توانند از سایت سامسونگ خرید خود را شروع کنند.

لو رفتن طراحی Galaxy Z Flip

هنوز خبری رسمی از قیمت این گوشی منتشر نشده، ولی احتمال دارد سامسونگ Galaxy Z Flip با قیمتی بین هزار و ۴۰۰ تا هزار و ۵۰۰ یورو به فروش گذاشته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار