مربی پارس جنوبی جم معتقد است، مسئولان باشگاه گل‌گهر با مصاحبه‌های آن چنانی علیه داوران، می‌خواهند داوران را تحت تأثیر قرار بدهند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پارس جنوبی جم در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، جمعه یازدهم بهمن میزبان گل گهر سیرجان خواهد بود.

پارس در رده سیزدهم جدول است و گل گهر در جایگاه پانزدهم.

مربی تیم پارس جنوبی جم معتقد است، حریف جمعه این تیم، مسئولان باشگاه گل‌گهر با مصاحبه‌های آن چنانی علیه داوران، قصد دارند داوران را تحت تأثیر قرار بدهند.

 حمیدرضا عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفته است، از بازی‌های بعدی ابراز نگرانی می‌کنیم، چون در رسانه‌ها جو بدی علیه داوران راه انداخته‌اند.

 او در خصوص اشتباهات داوری پارس‌جنوبی جم مقابل ذوب‌آهن بیان کرد: سیدمهدی سیدعلی پیش از این بازی هم تنش‌هایی با باشگاه پارس‌جنوبی و فراز کمالوند داشت، اما این بار هم کمیته داوران تصمیم گرفت برای بازی مهم ما با ذوب‌آهن از این داور استفاده کند. تیم ما و تیم ذوب‌آهن در جدول لیگ برتر در کنار هم قرار دارند و این بازی برای ما اهمیت زیادی داشت.

مربی پارس جنوبی جم ادامه داد: با این حال هومن افاضلی پیش از بازی به همه ما اعلام کرد به هیچ عنوان علیه داور مسابقه جبهه نگیرید. سیدعلی از داوران خوب ماست و باید از او حمایت کنید تا جو علیه او خراب نشود، اما باز هم مشکلاتی در بازی ما مقابل ذوب‌آهن به وجود آمد که صحنه مشکوک پنالتی در دقیقه ۵۴ یکی از آن‌ها بود. به عنوان مثال می‌توانم در اعلام ضربات ایستگاهی از سوی داور به عنوان یکی از مشکلات داوری نام ببرم.

عبدالهی در مورد صحنه پنالتی که برای این تیم گرفته نشد، هم گفت: این صحنه کاملاً پنالتی بود و ما هم در همان جا و در همان زمان اعتراض خودمان را اعلام کردیم، اما احساس می‌کنم برخی از داوران ما لجبازی می‌کنند. به هر حال آن صحنه گذشت، ما در مورد این موضوع بعد از بازی و فقط در ورزشگاه اعتراض کوتاهی داشتیم، اما پس از آن در رسانه‌ها صحبت نکردیم.

او افزود: اما باشگاه‌های دیگر با وجود اینکه در حقشان اجحافی نمی‌شود، جو رسانه‌ای بدی علیه داوران درست می‌کنند تا در بازی‌های بعدی بتوانند از این طریق امتیاز بگیرند. نمونه آن کاری است که باشگاه گل‌گهر می‌کند و مصاحبه‌های آن چنانی علیه داوران می‌کنند و می‌خواهند داوران را تحت تأثیر قرار بدهند. من از داوران شریف و کمیته داوران می‌خواهم حواسشان به این بازی‌های رسانه‌ای باشد.

مربی پارس جنوبی جم بیان کرد: خواسته ما این است که دوستان بیهوده برای داوران جو بد رسانه‌ای ایجاد نکنند تا آن‌ها هم در آرامش کار خودشان را انجام بدهند. ما از داوری بازی قبلی ابراز ناراحتی کردیم و البته سرمربی تیم اجازه نداد تا الان در رسانه‌ها در این مورد صحبت کنیم، چون معتقد است هر داوری ممکن است اشتباهاتی انجام بدهد، اما از بازی‌های بعدی ابراز نگرانی می‌کنیم، چون در رسانه‌ها جوی بدی علیه داوران راه انداخته‌اند. برخی تیم‌ها بسیار واضح است که خیلی جا‌ها اجحافی در حقشان نشده، اما فقط بزرگنمایی می‌کنند تا بتوانند امتیازاتی را از این طریق به دست بیاورند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.