دبیر ستاد انتخابات استان همدان گف: نمایندگان فرماندار مستقر در شعب اخذ رای از بروز تخلف‌های احتمالی جلوگیری کنند.

نمایندگان فرماندار مدیران شعب اخذ رای انتخابات هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  ابوالقاسم الماسی، دبیر ستاد انتخابات استان همدان در دوره آموزشی ویژه نمایندگان فرماندار شهرستان همدان در شعب اخذ رای با تاکید بر قانونمندی نمایندگان فرماندار گفت: نمایندگان فرماندار مسئول و پاسخگوی اصلی در شعب اخذ رای هستند.

او با اشاره به ضرورت توجه به حقوق مردم در انتخابات بعنوان حق الناس اظهارکرد: نمایندگان فرماندار باید با هوشیاری، مسائل جانبی را رفع و از بروز تخلف‌های احتمالی جلوگیری کنند.

مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان افزود: حفظ و صیانت آرا، آزادی انتخاب و حفظ آرامش از جمله مواردی است که در روند رای گیری مورد تاکید است.

الماسی  بیان کرد: گاهی ممکن از یکی از وظایف به ظاهر ساده نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای مورد کم توجهی قرار گرفته و در نهایت موجب آسیب‌های امنیتی، اجتماعی و اقتصادی شود.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به نقش بارز و برجسته نمایندگان فرماندار در مدیریت سایر اعضاء شعبه اخذ رای ادامه داد: نمایندگان فرماندار ضمن تسلط به قانون انتخابات با مجموعه ستادی انتخابات ارتباط داشته باشند.

او  افزود: با تعامل و همکاری همه اعضا مستقر در شعبه اخذ رای از عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، انتظامی و نمایندگان داوطلبان باید بدنبال برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند باشیم.

الماسی یادآور شد:  تکمیل دقیق صورتجلسه پایانی اخذ رای یکی از مهمترین وظایف نمایندگان فرماندار و معیار سنجش کار آنهاست که باید در کمال دقت و طبق دستورالعمل‌های قانونی تنظیم شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.