سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: مسیر دشواری داریم و از همه هواداران می‌خواهم که همچون گذشته یاورمان باشند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی شهرخودرو خراسان، مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در خصوص پیروزی تیمش در برابر السیلیه قطر گفت: خدا را شکر می‌کنم که بعد از این همه فشار و تحمل مشکلات مختلف، شرمنده مردم خوب ایران، به ویژه خراسانی‌ها نشدیم و توانستیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

وی افزود: بازیکنانم ثابت کردند با همدلی و مدد گرفتن از امام رضا (ع) گذر از هر مسیر دشواری ممکن است. خوشحالم که توانستیم با تمرکز بالا در تمام این ماراتن سخت، از سد السیلیه هم عبور کنیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی شهرخودرو گفت: روی ضربات پنالتی کار کرده‌ب ودیم و می‌دانستیم که اگر بازی به ضربات پنالتی کشیده‌ شود، از آمادگی لازم برخورداریم. همه بازیکنان برای رسیدن به این برد باشکوه و صعود به مرحله گروهی از جان مایه گذاشتند و شایسته تقدیرند.

وی افزود: رحمتی یکی از گلر‌های بزرگ ایران بوده و از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. حتی او پیش از زدن ضربات پنالتی، با توجه به فیزیک دروازه‌بان السیلیه قطر، نکات خیلی خوبی را به بازیکنان تیم گفت.

سرآسیایی تصریح کرد: باید از حمیداوی، مالک باشگاه نیز تشکر کنم که در طول این مسیر سخت، همواره دلگرمی می‌داد و با کمک او توانستیم، با تمرکز بالا وارد زمین شویم و پیروز به ایران عزیزمان برگردیم.

سرمربی شهرخودرو گفت: نباید دیگر به این پیروزی‌ها فکر کنیم و از فردا تمام تمرکزمان باید معطوف به لیگ و مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باشد. مسیر دشواری داریم و از همه هواداران می‌خواهم که همچون گذشته یاورمان باشند.

وی افزود: دیدید که چه مشکلات عجیبی سر راه ما سبز شد. از اتهام ناامنی در ایران که واهی و دور از ذهن بود، تا تاخیر عجیب روز گذشته در مسیر رسیدن به دوحه و البته عدم امکان استفاده از ۲ خرید خوب زمستانی، اما از اینکه همه مشکلات را شکست دادیم خوشحالم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار