بر اساس ارزیابی‌هایی که معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز از عملکرد بودجه عمرانی مناطق و سازمان‌ها تا پایان دیماه انجام داده شهرداری منطقه ۵ رتبه اول را کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،این مطلب را مهندس میر علی اصغر نساج معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز  اعلام کرد و گفت: بودجه عمرانی این‌منطقه در سال جاری هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال است که پروژه‌های اساسی و خدمات محله‌ای متعددی اجرا و تقدیم شهروندان شده است.

اوافزود: با وجود مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور با حمایت‌های بی دریغ شهردار و اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز پروژه‌های عمرانی بدون وقفه اجرا می‌شوند.

او در ادامه با بیان اینکه در سال جاری پروژه‌های بزرگی همچون دو رشته مسیرگشایی و تقاطع غیر همسطح حضرت، ولی عصر (عج) افتتاح شده اظهار داشت: تا نیمه اول سال آینده چند طرح عمرانی بزرگ ترافیکی به بهره برداری می‌رسد.

نساج همچنین ضمن اشاره به ارزیابی صورت گرفته از تحقق بودجه عمرانی مناطق دهگانه و سازمان‌های شهرداری تا پایان دی ماه امسال در این خصوص گفت: ۸۰/۴۲ درصد بودجه عمرانی شهرداری منطقه ۵ تبریز درسال جاری محقق شده است.

او افزود: در ارزیابی انجام شده شهرداری منطقه ۵تبریز رتبه اول تحقق بودجه عمرانی را در بین مناطق و سازمان‌های شهرداری کسب نموده است. مهندس نساج در پایان از تلاش و همت معاونت فنی وعمرانی منطقه قدردانی نمود وابراز امیدواری کرد این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.