فرماندار خوشاب گفت: سند دار شدن املاک افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی کاملا رایگان خواهد بود.

امان الله خدمتگزار فرماندار خوشاب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در رابطه با موضوع حل مشکل مناقشه‌ی زمین‌های پلاک ۱۱و۱۲و۱۳ گفت: مورد اختلاف بین بنیاد مستضعفان، منابع طبیعی و مالکینی است که بعد از حدود ۴۰سال هنوز بدون سند رسمی هستند و با پیگیری‌های انجام شده تیم مشترک دستگاه‌های مرتبط با مثلث اقتصادی، فرهنگی درحال حل شدن است.

او با دادن نوید حل این مشکل و همکاری همه دستگاه‌ها ادامه داد: ما با تشکیل تیمی از نمایندگان دستگاه‌ها و طرفین مناقشه (منابع طبیعی، بنیاد مستضعفین، مالکین، معتمدین، شورای اسلامی و فرمانداری) در کنار کارشناس اداره ثبت و اسناد، پیگیر حل و فصل موضوع تا صدور آخرین سند خواهیم بود و با همکاری این چند دستگاه، تمام تلاش مان را به کار خواهیم گرفت تا دهه فجر امسال مشکل تعداد افرادی که از جامعه هدف دستگاه‌های حمایتی هستند، سند رسمی صادر و تحویل شود و تمام کسانی که مشکل مشابه دارند بتوانند طبق قانون سند ملکشان را در اداره ثبت و اسناد، تنظیم و دریافت کنند.

فرماندار خوشاب با اشاره به اینکه با تعیین نقشه بردار، نقشه برداری کل پلاک‌های ۱۱ و ۱۲ و ۱۳ تعیین مسافت و طول متراژ شان انجام شده است گفت: با ترسیم نقشه، اراضی بنیاد مستضعفان و اراضی ملی به تفکیک جانمایی شده است و همچنین زمین‌های زراعی مربوط به پلاک‌هایی که از طریق بنیاد به مردم واگذار شده است را هم به نقشه بردار ارائه کردیم تا برداشت لازم صورت گیرد.

خدمتگزار افزود: افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند می‌توانند با مراجعه به ثبت اسناد نسبت به تشکیل پرونده و سیر مراحل واگذاری اقدام نمایند که با مساعدت بنیاد مستضعفین کلیه هزینه‌های تشکیل پرونده و صدور سند پرداخت می‌شود و تا کنون در این مرحله تعداد زیادی از این عزیزان در حال تشکیل پرونده و سیر مراحل اداری هستند.

او با تاکید بر تکریم و رعایت حقوق شهروندی گفت: در روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه نماینده بنیاد مستضعفین در محل اداره ثبت اسناد شهر سلطان آباد مستقر می‌باشد، تا مردم نسبت به تشکیل پرونده جهت صدور سند و سیر مراحل اداری به ایشان مراجعه کنند.

فرماندار خوشاب گفت: برای سرعت بخشیدن و تسهیل در روند امور و نیز کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از تردد مردم به بانک ملی سبزوار برای امور بانکی و پرداخت هزینه ها، به یک شمار حساب بانک کشاورزی منتقل شده است.

خدمتگزار از همه مردم خواست به منظور حل مسئله زمین ها، همکاری و همراهی لازم را داشته باشند تا ادامه روند در مسیر قانونی با شتاب بیشتری ادامه یابد.

انتهای پیام//ع. ظ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
روح اله سلطان آبادی
۰۲:۳۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
سلام و خسته نباشید خدمت همه شما عزیزان، ابتدا از فرماندار جدید و زحمت کش تشکر می کنیم و بعد از شورای سهر و شورای شهرستان که تلاش زیادی کردن و در انتهت هم از خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوساب که با اینکه جدید کارشون رو شروع کردند ولی پر قدرت و دلسوزانه رسالتشون رو انجام مزدهند، خدا قوت می گم به همه
آخرین اخبار