تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در دیدار با شهر خودرو بهترین مهاجم خود را در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر، روز شنبه (۱۲ بهمن ماه) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مهمان تیم شهر خودرو خواهد بود. ماشین سازان در این دیدار علی آل کثیر مهاجم خود را به علت محرومیت در اختیار نخواهد نداشت. آل کثیر در بازی گذشته برابر سپاهان اصفهان با دریافت کارت زرد، ۳ اخطاره شد و به همین دلیل نمی‌تواند تیمش را در بازی این هفته برابر شهر خودرو همراهی کند.


بیشتر بخوانید: روز‌های سخت شیخ لاری در ماشین سازی تبریز


بهزادی کریمی که در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر دچار مصدومیت شدیدی شد به تازگی در تمرینات ماشین سازی حضور پیدا کرده و به گفته مسئولان باشگاه ماشین سازی اگر کادر پزشکی این تیم اجازه دهد کریمی می‌تواند برای دقایقی کوتاهی تیمش را در بازی برابر شهر خودرو همراهی کند.

همچنین وضعیت محمد مسلمی پور برای بازی‌های آینده مشخص نیست و باید دید کادر فنی ماشین سازی چه زمانی می‌تواند از او استفاده کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که مصدومیت مسلمی پور ۲ هفته‌ای به طول می‌انجامد و به احتمال بسیار زیاد او از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند برای تیمش به میدان برود.

گفتنی است تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تا قبل از برگزاری هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، با ۲۳ امتیاز همچنان در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار گرفته و اگر بتواند در بازی این هفته برابر شهر خودرو به پیروزی دست پیدا کند، تا حدود زیادی می‌تواند وضعیت خود را در جدول بهتر کند.


بیشتر بخوانید: نصیرزاده: انصاری فرد نحوه صحبت کردن با همکارانش را بهتر کند/ کنفدراسیون فوتبال آسیا به تماشاگران ایرانی می‌بالد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار