به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،براساس مصادیق مجاز و غیرمجاز تبیلغات انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که برگرفته از فصل ششم قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب ۷/۹/۱۳۷۸ است، جلسات کارشناسی و بازدیدهای میدانی با حضور کارشناسان و مسئولین اداره کل ارتباطات و امور بینالملل و سازمان زیباسازی شهرداری قم انجام پذیرفته است و ساخت، ایجاد و نصب این سازهها در دستور کار قرار دارد.
مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم در این خصوص گفت: طبق مصوبات ستاد انتخابات استان آمادهسازی مکانهای مناسب جهت تبلیغات کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی برعهده شهرداری میباشد و بر این اساس ۲۰۰ نقطه از شهرقم جهت ایجاد ۴۵۰ سازه تبیلغاتی پیشبینی شده است که قبل از آغاز تبلیغات یعنی ۲۴ بهمن ماه آماده سازی و نصب آنها انجام خواهد پذیرفت.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم با تشریح نوع سازههای پیشبینی شده گفت: سازهها در سه نوع استوانهای، مکعب مستطیل و مکعب مربع و از جنس کارتن پلاست طراحی و اجرا خواهد شد.
کلانترزاده رسالت دیگر مجموعه روابط عمومی شهرداری قم را همچون سایر مناسبتهای ملی و مذهبی در حوزه انتخابات مجلس شورای اسلامی که در دوم اسفند ماه جاری برگزار میگردد تلاش در جهت بصیرتافزایی مردم عزیز، ولایتمدار و همیشه در صحنه قم با هدف حضور حداکثری دانست و اضافه کرد: تلاش شده تا از طریق تولیدات رسانهای، تبلیغات شهری و نصب بنر و استفاده از دیگر ابزارهای اطلاعرسانی اهداف فوق دنبال گردد.
او نظارت بر تبلیغات کاندیداها را بر اساس مصوبات با ستاد انتخابات استان دانست و گفت: شهرداری قم در خصوص نحوه تبلیغات و محتوی آنها هیچگونه مسئولیتی ندارد.
کلانترزاده تأکید کرد: به هیچ عنوان ابزار اطلاعرسانی در اختیار شهرداری اعم از سازههای تبلیغاتی اداره کل ارتباطات و اموربین الملل و سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم، تابلوهای اطلاع رسانی اتوبوسها و … در اختیار شخص یا گروه خاصی جهت تبلیغات انتخاباتی کاندیداها قرار نمیگیرد.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم یادآورشد: احترام به کلیه مصوبات ستاد انتخابات استان قم در مجموعه شهرداری امری لازم و ضروری است و در چهارچوب این قوانین و مصوبات اقدامات لازم انجام خواهد شد.
انتهای پیام/ح