در بسته حوادث ۸ بهمن ماه بخوانید؛

جان باختن مرد ایذه ای بر اثر واژگونی تراکتور/خودروهای حامل کالای قاچاق متوقف شدند

مهم‌ترین حوادث امروز، سه شنبه ۸ بهمن ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز سه شنبه ۸ بهمن ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

واژگونی تراکتور یک قربانی گرفت

محسن البرزی بخشدار دهدز از توابع ایذه گفت: شامگاه گذشته، یک دستگاه تراکتور در روستای کُلمُت از توابع بخش دهدز شهرستان ایذه واژگون شد.

او اظهار داشت: در این حادثه راننده تراکتور که مردی ۵۲ ساله بود جان خود را از دست داد.

توقیف ۱۱ خودرو شوتی حامل کالای قاچاق در هندیجان

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور مبارزه بی امان با قاچاق و ارز و برخورد قاطعانه با خودرو‌های شوتی، ماموران انتظامی شهرستان هندیجان با رصد اطلاعاتی ۱۱ دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق را شناسایی و طی چند عملیات جداگانه متوقف کردند.

او اظهار داشت: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی انواع کالای قاچاق از قبیل لوازم آرایشی بهداشتی، پارچه و لوازم خانگی قاچاق فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله‌های کشف شده را بالغ بر ۷ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه در این رابطه ۱۱ قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند، افزود: تمامی محور‌های مواصلاتی استان تحت رصد کامل اطلاعاتی ماموران پلیس هستند و با قاچاقچیان بشدت برخورد خواهد شد.

کشف بیش از ۴ کیلوگرم هروئین در بهبهان

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان با تشریح این خبر گفت: به منظور اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، پلیس بهبهان با همکاری ماموران پلیس شهرستان امیدیه با کنترل دقیق خودرو‌های عبوری یک دستگاه خودروی پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند.

او تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۴ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

سرهنگ عزیزی بیان داشت: در این رابطه ۲ قاچاقچی موادمخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.