در آستانه دهه مبارک فجر جلسه شورای فرهنگی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

تداوم اجرای طرح سفیران انفالبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، در آستانه دهه مبارک فجر جلسه شورای فرهنگی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با حضور اعضای محترم، مدیرکل این اداره کل و حجت الاسلام والمسلمین حسینی مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان با تاکید به تداوم اجرای طرح ارزشمند سفیران انفال گفت: این طرح نسبت به دوره‌های گذشته باید با نوآوری و خلاقیت همراه باشد.

او در ادامه بر نقش منابع طبیعی در عملیاتی ساختن شعار سال تاکید کرد و افزود: رونق تولید در حوزه منابع طبیعی هم به بخش کشاورزی و هم به موضوع اقتصاد مقاومتی می‌تواند کمک به سزایی داشته باشد.

برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی برای کارکنان. فرزندان و خانواده‌های آنان و همچنین برگزاری نشست گفتمان انقلاب با موضوع تبیین گام دوم انقلاب و نقش منابع طبیعی، از برنامه‌های پیش بینی شده اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در دهه فجر امسال است.

 گفتنی است که شرکت پرشور همکاران منابع طبیعی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و برنامه‌های دهه فجر و افتتاح ۵ طرح بزرگ آبخیزداری و آبخوانداری و پخش سیلاب از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و استانی از جمله برنامه‌های مورد تصویب این شورا در دهه فجر می‌باشد.

انتهای پیام /ن



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.