پرفسور داوود دومیری گنجی برای سیزدهمین سال متوالی بعنوان دانشمند یک درصد برتر جهان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، روابط عمومی دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل اعلام کرد: بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، بر اساس نتایج جدید رتبه‌بندی دانشمندان، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی برتر در نظام رتبه‌بندی ESI یا همان Essential Science Indicators  پرفسور داود دومیری گنجی، استاد تمام گروه مهندسی مکانیک و سیالات دانشگاه نوشیروانی بابل برای ۱۳ سال متوالی در جمع دانشمندان پراستناد (یک درصد برتر جهان) قرار گرفت.

دومیری گنجی تاکنون بیش از هزارمقاله و چهل عنوان کتاب بین المللی در انتشارات معتبر جهانی به چاپ رسانده است. بر اساس گزارش ESI و، طی ۲۰سال گذشته، بیش از ۵۰ هزار ارجاع به مقالات وی با اچ‌ایندکس بالای ۱۰۰ ثبت شده است.

پایگاه شاخص‌های اساسی علم یا ESI یکی از فرآورده‌های کمپانی کلاریویت آنالتیکس است که نویسندگان یک درصد برتر دنیا نیز از طریق آن شناسایی و معرفی می‌شوند.

محققان بر اساس تعداد استناد‌های دریافتی مقالات آن‌ها در رشته‌های ۲۲ گانه علم، مرتب‌سازی می‌شوند و یک درصد آن‌ها تحت عنوان دانشمندان یک درصد برتر انتخاب می‌شوند.

داود دومیری گنجی ۱۳ سال بعنوان دانشمند یک درصد و یکصدم برتر جهان و در پارسال بعنوان برترین دانشمند جهان در علوم مهندسی معرفی شده و مجموعه رتبه‌های احراز شده ایشان بدلیل استمرار علمی مشابه برندگان جایزه نوبل بوده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Switzerland
سید فرروزان
۲۲:۱۵ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
امیدوارم این دانشمند بزرگ تحت حفاظت باشد