بهتری گفت: در دوران ریاست بنده در فدراسیون ورزش‌های رزمی معجزه‌ای رخ نمی‌دهد و روندی که در دوران عظیمی برقرار بود را ادامه می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یوسف بهتری رئیس جدید فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: باید از عظیمی تشکر کنم. در ۸ ماهی که عظیمی سرپرست فدراسیون بود، از او درس مدیریت و صداقت گرفتیم. درس‌هایی که از عظیمی آموختیم چراغ راه ما در ۴ سال آینده خواهد بود. در دوران ریاست بنده معجزه‌ای رخ نمی‌دهد و روندی که در دوران عظیمی برقرار بود را ادامه می‌دهیم. فدراسیون ورزش‌های رزمی، فدراسیونی بزرگ متشکل از افراد مذهبی و ولایی است. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا فدراسیون و رشته‌های رزمی را به جایی که استحقاقش را دارند، برسانیم.


بیشتر بخوانید: اطلاعيه فدراسيون ورزش های رزمی


رئیس جدید فدراسیون ورزش‌های رزمی در واکنش به اینکه بیشتر اعضاء برای تصدی پُست ریاست فدراسیون به او رای دادند گفت: مسلما این که بیشتر اعضا به من اعتماد کردند، مسئولیت من را سنگین‌تر می‌کند. این که حدود ۱۷ نفر در انتخابات نام نویسی کردند و ۱۱ نفر از آن‌ها تایید صلاحیت شدند، نشان می‌دهد که این انتخابات از حساسیت بالایی برخوردار بود و افراد کارشناس و خبره‌ای در این فدراسیون حضور دارند. از تمام کاندیدا‌هایی که در این انتخابات، یک ائتلاف مناسب و خوش یُمن تشکیل دادند و این وظیفه را به عهده من گذاشتند تشکر می‌کنم و امیدوارم امانتی که به من رسیده را صحیح و سالم به مقصد برسانم.  


بیشتر بخوانید: فوکس: ایران همواره یکی از قدرتهای رزمی جهان بوده است


او در واکنش به این که گفته می‌شد وزارت ورزش در انتخابات حامی او بوده گفت: درباره صحت این موضوع می‌توانید از عظیمی سوال کنید. من همیشه از عظیمی گلایه داشتم، زیرا او هیچ وقت برای انتخابات فدراسیون از من حمایتی نکرد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار