راهداری بوشهر ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های آسیب دیده از سیل هرمزگان را بازسازی و آماده تردد کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در جریان سیل اخیر هرمزگان، و بروز خرابی و انسداد بعضی از جاده‌های این استان یک گروه  مجهز و کارآزموده از استان شامل ۲۲ نیروی ماهر و متخصص و ۱۸ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری به آن منطقه اعزام شدند.

سید حمیدرضا علم افزود: گروه اعزامی از استان بوشهر در ۶ روز حضور خود در هرمزگان پنج نقطه از جاده پارسیان به لنگه را که بر اثر سیل به طور کامل تخریب شده بود، بازسازی و بازگشایی کرد.

او ادامه داد: در مجموع ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های استان هرمزگان با مشارکت گروه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بازسازی، و بیش از ۶ کیلومتر نیز شانه سازی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر بیان کرد: به اذعان مسئولان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و استان هرمزگان، گروه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بهترین عملکرد را در بازسازی و ترمیم راه‌های آسیب دیده از سیل هرمزگان داشته است.

علم گفت: حضور  این نیرو‌ها در سیل‌های گذشته لرستان و خوزستان تجربه گرانبهایی برای اقدم به‌موقع و ارائه خدمات بهینه به مردم  است.

انتهای پیام/ک

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.