رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایوان از برگزاری دیداردوستانه تیم‌های والیبال نونهالان و نوجوانان ملکشاهی با تیم والیبال شهرستان ایوان خبر داد.

برگزاری دیداردوستانه تیم‌های والیبال در ایوان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  یاسمی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایوان گفت: درپی اعزام تیم‌های نونهالان ونوجوانان والیبال آقایان شهرستان ملکشاهی جهت دیدار دوستانه با تیم‌های والیبال شهرستان ایوان دو دیدار در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار گردید.

او ادامه داد: این مسابقات درمحل سالن ورزشی نشاط شهر ایوان برگزار شد.

یاسمی اظهار کرد: در بازی اول این دوره از مسابقات که در رده سنی نونهالان برگزار گردید تیم والیبال شهرستان ایوان با نتیجه ۲ بر صفر تیم والیبال شهرستان ملکشاهی را مغلوب کرد.

او بیان کرد: در بازی دوم مسابقات والیبال که در رده سنی نوجوانان برگزار شد، تیم والیبال نوجوانان شهرستان ملکشاهی با نتیجه ۲ بر ۱ توانست تیم والیبال نوجوانان شهرستان ایوان را شکست دهد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایوان مطرح کرد: والیبال یکی از رشته‌های فعال و پرطرفدار ورزشی است که استعداد‌های فراوانی در این رشته ورزشی مشغول فعالیت هستند و ما نیز سعی داریم تا زمینه پیشرفت هر چه بیشتر این ورزشکاران را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.