پیکر سه شهید نام آور بی‌نام سال‌های دفاع مقدس صبح امروز در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) وارد بوشهر شد.

ورود سه نام آور سال‌های حماسه و ایثار به بوشهربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیکر سه شهید گمنام صبح سه‌شنبه از طریق فرودگاه بوشهر وارد این شهر شد و مراسم استقبال از این شهدا با حضور گروه‌های مختلف مردم و مسئولان از جمله نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و استاندار بوشهر از سالن پرواز‌های خارجی فرودگاه بین‌المللی بوشهر واقع در خیابان امام رضا (ع) تا مسجد قائم (عج) برگزار شد.

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: این شهدای گمنام در عملیات‌های «کربلای ۵» در شلمچه، «عاشورا ۲» در منطقه میمک و «عملیات بدر» در شرق دجله تفحص شده‌اند و دو نفرشان ۲۵ و یک نفر ۱۸ ساله هستند.

سردار غلامعلی کفاش افزود: پیکر مطهر دو شهید گمنام مربوط عملیات‌های بدر و عاشورا ۲ برای تشییع و تدفین به روستای کوری حیاتی در شهرستان جم اعزام خواهند شد.

او بیان کرد: مراسم استقبال از این شهدا، ساعت ۱۶ امروز (سه‌شنبه ۸ بهمن) از میدان امام حسین (ع) تا هیات فاطمیون جم برگزار می‌شود و مراسم وداع با شهدا نیز بعد از نماز مغرب و عشا در همان مکان برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر ادامه داد: همچنین مراسم استقبال از شهدا و وداع با آنان ساعت ۲۰:۳۰ در امامزاده سید‌حبیب‌الله بخش‌ریز برگزار می‌شود و مراسم تشییع و خاکسپاری آنان هم ساعت ۸ فردا (چهارشنبه ۹ بهمن) همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در روستای کوری حیاتی شهرستان جم برگزار خواهد شد.

کفاش با اشاره به اینکه پیکر شهید گمنام عملیات کربلای ۵ در بوشهر تدفین می‌شود، گفت: مراسم شب وداع با این شهید امشب (سه‌شنبه ۸ بهمن) بعد از نماز مغرب و عشا همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حسینیه عاشقان ثارالله شهر بوشهر برگزار می‌شود.

او افزود: مراسم تشییع پیکر این شهید ساعت ۹ فردا (چهارشنبه ۹ بهمن) همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پس از قرائت زیارت عاشورا از بسیج مرکزی تا مصلای جمعه بوشهر برگزار می‌شود و سپس پیکرش در اداره اطلاعات این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.