دیدار ذوب آهن - الغرافه در میان ۵ دیدار به یادماندنی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، دیدار ذوب آهن - الغرافه قطر را یکی از ۵ بازی به یادماندنی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان دانست.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله پلی آف امروز لیگ قهرمانان آسیا با برگزاری چند دیدار در ۲ منطقه غرب و شرق قاره کهن پیگیری خواهد شد.

در آستانه برگزاری این مسابقات سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، با انتشار گزارشی ۵ دیدار به یادماندنی این مرحله از لیگ قهرمانان را معرفی کرد که یکی از آن‌ها مسابقه ذوب آهن و الغرافه قطر در سال ۲۰۱۹  است.

سایت‌ای اف سی درباره این بازی نوشت: این بازی بازگشتی (کامبک) عالی بود، زیرا ذوب آهن در نیمه دوم موفق شد ۲ گلی را که در نیمه اول دریافت کرده بود را جبران کند و به مرحله گروهی برسد.

در این بازی تیم الغرافه  اواسط نیمه اول توسط احمد علاءالدین گلزنی را شروع کرد و سپس همین بازیکن مهدی طارمی را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این بازیکن قبل از پایان نیمه اول برتری تیمش را ۲ برابر کند.

صحبت‌های علیرضا منصوریان، مربی ذوب آهن، در بین ۲ نیمه باعث برانگیخته شدن بازیکنان ذوب آهن شد، زیرا ذوب آهن فقط دو دقیقه پس از شروع مجدد بازی، یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، ضربه سر کریستین اوساگونا وارد دروازه یوسف حسن شد. سپس امیر ارسلان مطهری در دقیقه ۶۳ بازی با ضربه سر نتیجه را ۲-۲ کرد و پس از آن در فاصله ۱۱ دقیقه مانده به پایان این بازی، ذوب آهن بازگشت خود را کامل کرد.

دفاع الغرافه بار دیگر نتوانست برابر حملات هوایی ذوب آهن مقابله کند و پاس با ضربه سر اوساگونا به محمد نژاد مهدی رسید که او هم مهدی با ضربه فنی گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا یک پیروزی معروف را تکمیل کند.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس ۲ - تراکتور صفر/ پیروزی مقتدرانه سرخپوشان با یحیی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار