رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : فعالیت‌های انجام شده در واحد آی تی دانشگاه بسیار چشم گیر و قابل توجه است.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : موضوع مهمی که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت این است که در رشته‌های تخصصی مانند آی تی باید امکاناتی فراهم شود تا افراد با نگرش متفاوت، نگاه خلاقانه و همت مضاعف ایده‌های فناورانه و نوآورانه خود را به مرحله عملیاتی برسانند و نبوغ خود را نشان داده و از آن در راستای اهداف دانشگاه بهره گیرند.

 پاک نیا مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه گفت : سیستم برق پشتیبان ستاد دانشگاه مشتمل بر دیزل ژنراتور ها‌ی موجود در هفته آینده آماده بهره برداری است و ۲۱۰ میلیون تومان برای راه اندازی آن هزینه شده است.

او گفت : مدیریت امور عمومی دانشگاه با همکاری واحد آی تی نسبت به خریداری ۳۰۰ دستگاه کامپیوتر اقدام نموده که ۲۲۵ دستگاه برای حوزه معاونت بهداشتی و ۷۵ دستگاه مربوط به معاونت درمان است و کلیه اقدامات لازم در این خصوص انجام شده و مناقصه بار گذاری شده و ۱۵ بهمن ماه بازگشایی خواهد شد.

پاک نیا افزود : با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه فعال سازی اینترنت ۲۰۰ نقطه کور حوزه بهداشت در حال انجام است و حدود ۱۸۰ میلیون تومان از طرف WHO به این امر اختصاص پیدا کرده است.

او افزود : جلسه‌ای با حضور مدیرحراست، بازرسی، امور عمومی، مالی و مدیرفناوری و اطلاعات در خصوص تعیین وضعیت قرارداد پشتیبانی سامانه نوبت دهی برگزار و راهکار‌های لازم ارائه شد.

پاک نیا گفت:پهنای باند سرویس ارتباطی شبکه مابین ستاد و معاونت بهداشتی به ۶۰ مگابیت در ثانیه افزایش پیدا کرده است.

او گفت:تغییر و جابجایی نیرو‌های حوزه آی تی باید با موافقت و اطلاع واحد آی تی دانشگاه صورت گیرد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.