معاون اورژانس فارس:

زلزله خانه زنیان تلفات جانی نداشت/مصدومیت ۳۳ نفر

معاون اورژانس فارس گفت: زلزله ۵.۴ در مقیاس امواج درونی زمین خانه زنیان فارس تلفات جانی نداشت.

زلزله خانه زنیان تلفات جانی نداشتبهناز رستگارفر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به آماده باش نیرو‌های امدادی در این منطقه، اظهار داشت: زمین لرزه‌ای که به شدت ۵.۴ ریشتر خانه زنیان در استان فارس را لرزاند طبق آخرین بررسی‌ها هیچ خسارت جانی در پی نداشته است.

او افزود: تا کنون ۸ تیم امدادی (چهار دستگاه آمبولانس، یک دشتگاه اتوبوس آمبولانس مرکز اورژانس در منطق خان زنیان اعزام شده است.

رستگار فر ادامه داد: این زمین لرزه  تاکنون ۳۳ مصدوم به دنبال داشت و پس از اقدامات درمانی تیم‌های اعزامی اورژانس به منطقه خان زنیان به صورت سرپایی درمان شدند و ۲ مصدوم به بیمارستان نمازی و دنا اعزام شدند.

معاون اورژانس فارس از تشکیل نشست مدیریت بحران در منطقه خان زنیان خبر داد و گفت: با توجه به وقوع این حادثه و ارزیابی صدمات احتمالی، بیمارستان ها و مراکز درمانی در حالت آماده باش هستند. 

عصر امروز زمین لرزه‌ای به قدرت ۵.۴ ریشتر استان فارس (خان زنیان) از توابع شهرستان شیراز را لرزاند. این زمین لرزه ساعت ۱۶ و ۵۸ دقیقه و ۲۶ ثانیه رخ داد و شدت این زلزله به حدی بود که شهروندان شیرازی نیز آن را احساس کردند.

خان زنیان در بخش ارژن شیراز واقع شده است و این منطقه در ۳۰ کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.