فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزبانان در کنار مرزنشینان مرز‌های مستحکم ، غیرقابل نفوذ و غیرقابل شکست ساخته اند.

سردار سرتیپ قاسم رضایی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از مرز‌های بین المللی در استان خوزستان در گفت‌ و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در تمامی مرز‌های استان و کشور ایران اسلامی روحیه انقلابی بسیار بالا است و این روحیه در گام اول انقلاب نهادینه شده و امروز بهره این روحیه انقلابی درحال جهانی شدن است.

او اظهار داشت: مرزبانان در کنار مرزنشینان مرز‌های مستحکم و غیرقابل نفوذ و غیرقابل شکست ساخته اند، بطوری که اگر ۲.۵ میلیون نفر مرزنشین داریم، بیش از این تعداد مرزبان داریم، مرزبانی که شبانه روز در مرز‌ها حاضر است و از آن‌ها نگهبانی و محافظت می‌کند.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: در نشستی که امروز با فرماندهان پاسگاه ها، گروهان‌ها و رده‌هایی که اونیورپوش مرزبانی هستند برگزار شد،  گزارش‌هایی ارائه دادند که همگی رنگی حماسی و انقلابی داشت و نشانگر منش و رفتار ولایی آن‌ها بود.

او به نشستی دیگر با بزرگان، سرطایفه‌ها و مرزنشینان اشاره و بیان کرد: این مرزنشینان در دوران دفاع مقدس رزمنده بوده اند و با تمام تجارب و رفتار‌های خود در این دوران، هم اکنون نیز در مرزبانی جاری است.

سردار سرتیپ قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در سفری ۲ روزه به استان خوزستان از مرز‌های مشترک ایران و عراق در این استان بازدید کرد و با مرزبانان، مرزنشینان و اقوام ساکن در این مناطق دیداری صمیمی داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.