رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از توقیف یک دستگاه تریلر نفتکش حامل میلیارد ها ریال کالای قاچاق در بزرگراه آزادگان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ "علی محمدی" رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط یک دستگاه تریلر نفتکش در محور بزرگراه آزادگان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: ماموران این پایگاه با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، موفق شدند روز گذشته ششم بهمن ماه تریلر مورد نظر را در محور اعلامی شناسایی و ضمن توقیف خودرو، به بازرسی از آن پرداختند.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: در بازرسی از تریلر توقیفی ۳۱ قلم کالای قاچاق که شامل: انواع هارد، مانیتور و لوازم جانبی کامپیوتر، لوازم جانبی تلفن همراه و پودر‌های بدنسازی فاقد فاکتور و مجوز‌های گمرکی کشف شد.

وی با بیان اینکه راننده و کمک راننده تریلر دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی منتقل شدند، ابراز داشت: متهمان در مواجهه با مستندات موجود لب به سخن گشوده و به جرم خود اعتراف کردند.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه راننده تریلر سابقه دار و پیش‌تر سه مرتبه با همین عناوین مجرمانه در طول ۴ سال گذشته دستگیر و روانه زندان شده است، ادامه داد: متهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت، کالا‌ها را از یکی از بنادر جنوبی کشور بار زده و قصد داشتیم کالا‌های قاچاق را در انباری واقع در جنوب تهران تخلیه و سپس در زمان مناسب دیگری با کمک سایر همدستانمان به بازار مصرف عرضه کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش کالا‌های مکشوفه را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرد اند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، کالای قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار