کاراندیش گفت: باشگاه پرسپولیس به دلیل عقد قرارداد با استوکس محروم نمی‌شود.

مصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عقد قرارداد استوکس با باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: استوکس قراردادش را یک طرفه با باشگاه تراکتور فسخ کرده است و پرونده شکایت ما از این بازیکن در فیفا پیگیری می‌شود. باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن مشکلی ندارد، اما رای فیفا چند ماه دیگر صادر می‌شود و احتمال دارد استوکس ۴ یا ۶ ماه محروم شود و باشگاه پرسپولیس در این مدت نمی تواند از این بازیکن استفاده کند.

قضیه استوکس همانند طارمی است 

او ادامه داد: موضوع استوکس همانند طارمی است. طارمی بدون مشکل با پرسپولیس قرارداد بست، اما بعد از آن محروم شد. همین قضیه برای استوکس و آدنا اسپورت ترکیه رخ داده است و این احتمال وجود دارد که با رای فیفا باشگاه ترکیه‌ای از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی محروم شود و استوکس هم با  محرومیت ۴ یا ۶ ماه و  جریمه نقدی مواجه شود.

کاراندیش درباره اینکه پرونده شکایت از استوکس در چه مرحله‌ای قرار دارد، گفت: ما طرح دعوا و شکایت خود را در فیفا مطرح کردیم، اما تیم آدنا اسپور ترکیه هنوز دفاعیه‌ای ارسال نکرده است. این باشگاه ترکیه‌ای و استوکس فرصت دارند تا دفاعیه خود را ارائه بدهند. ما هم وقت داریم تا  مدارک خود را برای فیفا ارسال کنیم.

باشگاه پرسپولیس نمی تواند پرونده حقوقی  استوکس در فیفا را ببندد

معاون حقوقی باشگاه تراکتور درباره اظهارات مسئولان پرسپولیس  مبنی بر اینکه جوانب حقوقی قرارداد با استوکس را در نظر گرفته اند، گفت: استوکس مبلغی را به باشگاه تراکتور بدهکار است. البته استوکس یکی - ۲ شاکی دیگر هم دارد، اما این موضوع به باشگاه تراکتور ارتباطی ندارد. آن‌ها باید بعد از حضور این بازیکن در پرسپولیس شکایت خود را مطرح کنند. باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند مشکل استوکس در فیفا را حل کند. باشگاه پرسپولیس باید استعلام‌های لازم از باشگاه آدنا اسپورت ترکیه بگیرد.  همچنان پرونده استوکس در فیفا در جریان است. شاید باشگاه پرسپولیس توانسته بدهی مالیاتی استوکس را پرداخت کند، اما از لحاظ حقوقی نتوانسته کاری انجام بدهد.


بیشتر بخوانید: استوکس رسما به پرسپولیس پیوست


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار