نماینده کردستانی موفق به کسب نشان نقره در رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی کشور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ابوالفضل دده جانی نماینده استان کردستان در رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی کشور موفق شد نشان نقره وزن ۷۰- کیلوگرم را به خود اختصاص دهد.

رقابت‌های کیک بوکسینگ سیستم imao قهرمانی و انتخابی رقابت‌های بین المللی رده‌های مختلف به مدت دو روز به میزبانی استان تهران برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها بیش از ۳۰۰ رزمی کار به نمایندگی از استان‌های مختلف حضور داشتند و به مدت دو روز در سالن شهید معتمدی تهران در رذه‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر به مبارزه پرداختند.

با اعلام فدراسیون ورزش‌های رزمی کشور نفرات اول و دوم هر وزن جواز حضور در رقابت‌های بین المللی کیک بوکسینگ که اسفندماه در تهران برگزار می‌شود را کسب خواهند کرد.

تیم کیک بوکسینگ شهر سریش آباد به نمایندگی از استان کردستان با سه فایتر در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد و توانست یک نشان نقره را کسب کند.

در نتایج انفرادی وزن ۷۰- کیلوگرم رده سنی جوانان ابوالفضل دده جانی نماینده شایسته استان کردستان با ایستادن بر سکوی دوم نشان نقره این وزن را به گردن انداخت و جواز حضور در رقابت‌های بین المللی این رشته ورزشی را کسب کرد.

گفتنی است؛ رقابت‌های کیک بوکسینگ سیستم imao قهرمانی رده‌های مختلف طی روز‌های پنجم و ششم بهمن ماه در تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.