رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: ما مخالف مذاکره با دنیا نیستیم، اما می‌گوییم که نباید بی‌راهه رفت، همچنین زبان التماس با قاتلان سردار سلیمانی به هیچ وجه درست نیست.

زبان التماس مذاکره با قاتلان سردار سلیمانی به هیچ وجه درست نیستبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در نطق میان دستور، اظهار کرد: مردم ما با حضور در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن امسال، پیام جدیدی را در راستای بیعت با رهبر انقلاب و آرمان‌های انقلاب به دنیا خواهند داد و همچنین ان‌شاءالله حضور پرشوری در انتخابات خواهند داشت.

او افزود: خواهش می‌کنیم که دولتمردان مراقب باشند تا حماسه‌های مردمی را بی‌خاصیت نکنند چرا که مردم ما اخیرا خشم غضب خود را با حضور چند ۱۰ میلیونی در مراسم تشییع سردار سلیمانی به ستون فقرات نظام سلطه وارد کردند، اما با وجود این مسئله و این امر که هنوز چهلم سردار سلیمانی فرا نرسیده است، می‌بینیم که وزیر امور خارجه ما مقوله منحوس مذاکره با آمریکا را طرح می‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: ما مخالف مذاکره و ارتباط با دنیا نیستیم، اما می‌گوییم که نباید بی‌راهه رفت و از کسی که عامل بدبختی‌های این مردم است، مذاکره را گدایی کرد آن هم در جایی که آمریکا با التماس پای میز مذاکره برجام آمد. این دست گل را به آب دادید و امروز با گدایی می‌خواهید با آنان مذاکره کنید، وزیر امور خارجه نگذاشت چهلم سردار سلیمانی بگذرد و بعد مقوله مذاکره با آمریکا را مطرح کند، لذا زبان التماس مذاکره با قاتلان سردار سلیمانی به هیچ وجه درست نیست.

ذوالنور ادامه داد: آقای رئیس جمهور شما حتی به عرصه‌های فرهنگی هم ورود می‌کنید و مصونیت ائمه اطهار را زیر سوال می‌برید و می‌گویید امام معصوم را می‌توان نقد کرد و زمانی که بست حیا و مباحث فرهنگی مطرح می‌شود شما از ارازل و اوباش و قانون شکنان حمایت می‌کنید.

او در پایان گفت: مردم در پشت سر مقام معظم رهبری و ولایت همه خاکریز‌ها را پشت سر می‌گذارند و به سمت اهداف انقلاب پیش می‌روند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
باید قاتل سردار را تیکه تیکه کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
دیپلماسی اقتضا میکند که دولتمردان جوری صحبت کنند که امکان برداشت و سو استفاده برای رسانه های دشمن فراهم نشود و لبخند بر لب دشمنان ملت ننشیند.
آخرین اخبار