مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از افزایش تدریجی دمای هوا در طول روز در سطح استان اردبیل خبر داد.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: دما در طول روز بصورت تدریجی افزایش خواهد یافت البته همچنان در طول شب و اوایل صبح یخبندان و رخداد دما‌های زیر صفر در شهرستان‌های مرکزی و جنوبی استان اردبیل تداوم خواهد یافت.

او بیان کرد: بر اساس پیشیابی نقشه‌های هواشناسی تداوم استقرار جوی نسبتاً پایدار در غالب مناطق استان تا اواخر هفته جاری است لذا آسمان استان اردبیل در طی این مدت صاف تا نیمه ابری خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از روز چهارشنبه (۹ بهمن) با توجه به قرارگیری مرکز کم فشار بر روی دریای خزر و از روز پنج شنبه (۱۰ بهمن) با افزایش گرادیان فشار در سطح زمین، وزش باد گاهی تند جنوبی در برخی از مناطق بویژه نواحی مرکزی و جنوبی استان پیش بینی می‌شود.

محمدی افزود: طی روز چهارشنبه با عبور امواج کم دامنه تراز میانی جو، افزایش ابر و بارش پراکنده و خفیف برف و باران در برخی نواحی استان اردبیل دور از انتظار نخواهد بود.

او تصریح کرد: از اواسط روز جمعه (۱۱ بهمن) ورود سامانه ناپایدار جوی موجب افزایش ابر، وزش باد (گاهی تند)، کاهش دما، بارش برف و باران و گاهی رخداد مه خواهد شد که اطلاعات تکمیلی‌تر و هر گونه تغییرات احتمالی در خصوص این سامانه بارشی در بولتن‌های بعدی به اطلاع هم استانی‌های عزیز خواهد رسید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار