فرمانده هوانیروز ارتش گفت: بسیج در کنار دیگر نیرو‌های مسلح از توانمندی دفاعی و رزمی بسیار بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم خلبان قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در مراسم افتتاح ساختمان‌های جدید پایگاه مقاومت بسیج در کوی سازمانی شهید وطن پور اصفهان گفت: بسیج یادگار ماندنی و ارتش بیست میلیونی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی است.

او ادامه داد: امروز بسیج در کنار دیگر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از توانمندی دفاعی و رزمی بسیار بالایی برخوردار است و نیروی پا در رکاب در تمامی ماموریت‌ها است.

امیر سرتیپ دوم خلبان قربانی با بیان اینکه بسیج نیاز به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دارد خاطرنشان کرد: اولین مولفه‌ای که باید بسیج داشته باشد ساختمان است تا کانونی برای استقرار جوانان اعم از برادران و خواهران باشد، به همین جهت پایگاه شهید وطن پور در کوی سازمانی المهدی این فضا را مهیا کرد تا بتواند شرایط را برای حضور جوانان بسیجی مهیا کند.

ساختمان جدید پایگاه بسیج برادران و خواهران شهید وطن پور افتتاح شد

ساختمان جدید پایگاه بسیج برادران و خواهران شهید وطن پور افتتاح شد

فرمانده هوانیروز در بخش دیگری از سخنانش بسیج را یادگار حضرت امام خمینی خواند و افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که امروز پس از چهل سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تبدیل به نیروی قدرتمند در حوزه فرهنگ ایثار و مقاومت شده است.

امیر قربانی افزود: امروز پایگاه‌های مقاومت بسیج در ارتش از جایگاه و منزلت بالای برخوردار است و جوانان کثیری را در حوزه فعالیت‌های جهادی آموزش و سازماندهی می‌کند.

در ادامه این مراسم رییس عقیدتی سیاسی پایگاه هوانیروز اصفهان گفت.

پایگاه بسیج یک صدقه جاریه‌ای است که در کوی سازمانی المهدی احداث و افتتاح شد.

او تاکید کرد: پایگاه مقاومت بسیج موجب می‌شود تا مباحث آموزشی و اعتقادی جوانان در کوی سازمانی ارتقا یابد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار