سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل گفت: یک هزار و ۷۴۰ کیلومتر راه اصلی و روستایی طی بارش‌های اخیر در شهرستان اردبیل برفروبی شده است.

ماشاالله بهـزاد، سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: راهداران سخت کوش اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل طی بارش‌های اخیر ۸۳۰ کیلومتر برف روبی در راه‌های اصلی و ۹۱۰ کیلومتر در محور‌های روستایی برف روبی کرده اند.

او با بیان اینکه ۷ اکیپ راهداری با ۳۰ دستگاه ماشین آلات در محور‌های مواصلاتی شهرستان اردبیل مستقر هستند افزود: ۵۰ نفر نیروی انسانی در قالب طرح زمستانی در جاده‌ها و راهدارخانه‌های اردبیل مستقر شده اند.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل افزود: راهداران پرتلاش با همه توان شبانه روزی برای برف روبی و بازگشائی محور‌های مواصلاتی تلاش می‌کنند تا مردم و مسافران سفری ایمن داشته باشند.

بهزاد از مردم خواست در سفر‌های زمستانی خودوری خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ مجهز کرده و قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ و یا شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیــل از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

او گفت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل مسئولیت نگهداری بیش از ۷۹۳ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستائی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.