به دنبال درگذشت کوبی برایانت ستاره بزرگ بسکتبال آمریکا، کاربران هشتگی از نام این اسطوره ورزشی را در صفحات توئیتری خود داغ کردند.

بسکتبالیستبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،کوبی برایانت که بسیاری از او به عنوان بهترین بسکتبالیست تاریخ آمریکا یاد می‌کنند، روز گذشته بر اثر سقوط هلیکوپتر شخصی‌اش به همراه دختر کوچکش درگذشت. این بسکتبالیست ۴۱ ساله که از محبوبیت بسیاری در ایالت متحده برخوردار بوده، در حین عبور از فراز کالیفرنیا، به همراه دختر ۱۳ ساله و دیگر همراهان دچار سانحه شده و سقوط می‌کنند. قسمت عجیب و غم‌انگیز این حادثه این بود که سه سال پیش در یک فیلم انیمیشنی این سانحه به تصویر در آمده بود و حالا عینا تکرار شد.

این حادثه بازتاب گسترده‌ای را در صفحات توئیتری داخل و خارجی داشت. کاربران با داغ کردن هشتگ #کوبی_برایانت یاد این ورزشکار را گرامی داشتند. البته در میان این واکنش‌ها، توئیت‌های طنز کاربران نیز به چشم می‌خورد که در جواب یکدیگر منتشر کردند.

در ادامه تعدادی از واکنش‌های کاربران توئیتر را به درگذشت این اسطوره آمریکایی مشاهده می‌کنید.

واکنش

واکنش

واکنش

واکنش

واکنش

واکنش

واکنش

واکنش

واکنش

واکنش

واکنش

واکنش

واکنش

واکنش

واکنش

واکنش

واکنش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
مثل اينكه اين بنده خدا اصلا سياسي نبوده و دشمني خاصي هم با ما نداشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
اگه عليه ما نبوده خدا بيارمرزدتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
روحانی درخواست پیگیری مقصران از سازنده قطعات هلیکوپتر تا کادر فرودگاه و پرواز کرد. چون او طبق تجربه در این زمینه فقط شخص خلبان و بالگرد را مقصر نمی داند.