فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت: تأمین امنیت، پیش زمینه اجرای تحقق عدالت است.

تأمین امنیت، پیش زمینه تحقق عدالت است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سرهنگ رضا خورانی فرمانده انتظامی شهرستان سیروان در کارگاه آموزش قضائی کارکنان انتظامی شهرستان سیروان، برپایی مستمر و کیفی کارگاه‌های قضائی را موثرترین راه حل در جهت رفع ابهامات و به روز رسانی اطلاعات و آگاهی کارکنان در راستای انجام مأموریت‌های محوله دانست.

او افزود: تعامل و ارتباط میان دستگاه قضا و نیروی انتظامی، بستر ساز زمینه هم فکری و رسیدگی سریع‌تر به موضوعات مطروحه در محاکم و رفع چالش‌های اثبات جرم است.

فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه اخلاق مداری یکی از اصول اساسی فرماندهان و مسئولان در یگان‌ها است، اظهار کرد: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با توجه به اینکه بیشترین ارتباط با مردم را دارند باید اخلاق را در سطح یگان خود نهادینه کنند.

در ادامه این جلسه حسین خیری باز پرس دایره جناحی شهرستان سیروان، گفت:پلیس در جامعه ما وظیفه سنگین و نقش بسیار حساسی بر عهده دارد و عملکرد آن بر تمامی اقشار جامعه تاثیر گذار است.

این مقام قضایی با بیان اینکه کارکنان پلیس باید نسبت به حفظ کرامت اشخاص دقت و توجه زیادی داشته باشند، اضافه کرد: تعالی رفتار سازمانی و صیانت دو مشخصه مهم در کارکنان پلیس است.

خیری ادامه داد: دانش قضائی پلیس باید به روز باشد و با اقتدار و آمادگی بیشتر بتواند امنیت مردم و جامعه را تامین کند.

بازپرس دایره جناحی شهرستان سیروان، همدلی و هم افزائی دستگاه قضائی و نیروی انتظامی را قابل تقدیر عنوان کرد و یادآور شد: برقراری عدالت اجتماعی، مأموریت پلیس و دستگاه قضائی است و انتظار مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی نظام، برقراری عدالت در جامعه است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.