پیرمردی که در یک مغازه کلنگی قدیمی به تنهایی زندگی می‌کرد بر اثر آتش‌ سوزی به طرز دلخراشی جان سپرد.

مرگ دلخراش در شعله‌های آتشبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، این حادثه تلخ دقایق اولیه بامداد روز پیش  در حالی به نیرو‌های آتش نشانی مشهد گزارش شد که دود غلیظی هسته مرکزی شهر را فراگرفت.
 
در پی اعلام حادثه آتش سوزی، بلافاصله نیرو‌های امدادی و اطفای حریق به محل حادثه در خیابان آیت الله بهجت عزیمت کردند و به خاموش کردن شعله‌های آتش پرداختند.
 
وقتی زبانه‌های آتش فروکش کرد ناگهان آتش نشانان باجسد سوخته پیرمردی در میان شعله‌ها روبه رو شدند و بی درنگ ماجرا را به نیرو‌های انتظامی و قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند.
 
دقایقی بعد ماموران کلانتری در محل حضور یافتند و به تحقیق در این باره پرداختند. بررسی‌های انتظامی نشان می‌داد که پیرمرد مذکور به تنهایی آن جا زندگی می‌کرد و با توجه به ضایعات موجود در محل، احتمالا به جمع آوری ضایعات می‌پرداخت.
 
  به دستور قاضی کاظم میرزایی"قاضی ویژه قتل عمد" جسد پیرمرد برای تعیین علت دقیق مرگ در حالی به پزشکی قانونی انتقال یافت که تحقیقات مقدماتی از وجود اجاق تک شعله در محل حکایت دارد و احتمالا کانون آتش سوزی هم همین نقطه بود.

روابط عمومی آتش نشانی مشهد در گزارشی و با تاکید بر این که علت دقیق وقوع حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است، گفت: در پی وقوع این حادثه تلخ، بلافاصله آتش نشانان از ایستگاه‌های ۴۴ و یک، به محل حادثه اعزام شدند و از سرایت آتش به دیگر اماکن مسکونی جلوگیری کردند.
 
منبع:خراسان
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.