نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: مساله مهم در مجموعه بهزیستی این استان اولویت‌بندی آسیب‌های اجتماعی نسبت به حل مسائل است تا هر چه سریع‌تر به متوسط کشوری نزدیک شویم.

اولویت‌بندی آسیب‌های اجتماعی مهمترین مساله در بهزیستی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی  در دیدار با مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بهزیستی زمانی‌که بتواند گره‌ای از زندگی مردم باز کند بسیار ارزشمند است.

او گفت: مجموعه بهزیستی سیستان و بلوچستان باید نسبت به جذب اعتبارات بیش از پیش تلاش کند و در راستای کمک‌رسانی به قشر آسیب‌پذیر جامعه قدم‌های بیشتری بردارد.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار بیان کرد: این مجموعه دارای حدود ۱۷۰ برنامه مدون در راستای خدمت رسانی به مردم استان است.

عزیزالله جهانتیغ افزود: در هر شهر حدود ۲۰ هزار نفر از معتادان تحت پوشش بهزیستی قرار دارند و بیش از هزار مرکز در استان زیر نظر اداره کل بهزیستی در حال خدمت‌رسانی هستند و غالبا با مراکز خصوصی نیز همکاری داریم.

او تاکید کرد: خانواده‌های تحت تکفل بهزیستی در سیستان و بلوچستان حدود ۱۲۰ هزار خانوار هستند و از نظر تعداد نفرات ۴۰۰ هزار نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی در استان قرار دارند.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یکی از اولویت‌های این اداره کل در استان اهدای خانه به خانواده‌های دارای چند معلول و البته ایجاد شغل برای این خانواده‌هاست.

او گفت: با وجود دارا بودن پراکندگی زیاد با میانگین کشوری فاصله داریم و به عنوان مثال از نظر پوشش دادن نیروی انسانی حدود یک چهارم متوسط کشوری هستیم.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار