مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای ساخت مستند‌هایی کوتاه از ۷۳ روستای گردشگر پذیر کرمانشاه خبرداد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به انتخاب ۷۳ روستای گردشگرپذیر استان برای رویداد بین المللی گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰ گفت : تا این رویداد بزرگ در نظر داریم تمامی زیرساخت‌های لازم را با کمک دستگاه‌های اجرایی ذیربط برای میزبانی گردشگران در این روستا‌ها فراهم کنیم.

او گفت : در کنار ایجاد زیرساخت‌ها، ساخت مستند‌هایی کوتاه از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، زیبایی‌ها و آداب و رسوم این ۷۳ روستا را در دستور کار قرار داده‌ایم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان افزود: برای هرکدام از این روستاها، یک مستند کوتاه در حد یک دقیقه و نیم تا دو دقیقه به دو زبان انگلیسی و فارسی تهیه می‌کنیم.

او افزود: تهیه این مستند‌ها با بهتر شدن شرایط آب و هوایی و نمود زیبایی روستا‌های کرمانشاه در فصل بهار شروع می‌شود و طبق برنامه تا پایان تابستان سال آینده به اتمام خواهد رسید.

قادری گفت: با تشکیل کمیته تبلیغات رویداد گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰، مستند‌هایی که تهیه می‌شود را به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر می‌کنیم و تلاش می‌شود تا از برخی اینفلوئنسر‌ها (افراد تاثیرگذار و شناخته شده در شبکه‌های اجتماعی) هم برای انتشار این مستند‌ها کمک بگیریم.

او با اشاره به اعتبار مورد نیاز برای تبلیغات رویداد گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰ گفت: طبق برآورد‌های انجام شده نزدیک به یازده و نیم میلیارد تومان اعتبار برای تبلیغات نیاز داریم که برای امسال اعتبار اندکی اختصاص پیدا کرده و قرار است سال آینده بیشتر این اعتبار تخصیص پیدا کند.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه گفت: باتوجه به بودجه کمی که امسال برای تبلیغات داریم، سعی می‌کنیم از فرصت‌هایی همانند نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران که طی روز‌های ۲۳ تا ۲۶ بهمن برگزار می‌شود و نوروز امسال برای معرفی هرچه بیشتر استان استفاده کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.