معاون اداره حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی از عدم مشاهده آثار حمله گرگ‌های گرسنه به شهرک‌های طالقانی و سفیر امید تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،دیروز در فضای مجازی استان آذربایجان شرقی، خبری مبنی بر حمله گرگ‌های گرسنه به مردم در شهرک طالقانی تبریز منتشر و ادعا شد که عده‌ای هم به مراکز درمانی منتقل شده اند.

داود غنی پور معاون محیط طبیعی اداره حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی  در این باره گفت: شب گذشته با این سامانه و آتش نشانی مبنی بر مشاهده چند قلاده گرگ در شهرک طالقانی و سفیر امید تبریز تماس گرفته شد که به اتفاق عوامل آتش نشانی و حفاظت محیط زیست با ۵ اکیپ عازم محل شدیم.

 او افزود: با اهالی منطقه که صحبت شد و با توجه به گشت و کنترلی که در منطقه داشتیم هیچ آثاری از گرگ‌ها مشاهده نشد، احتمال اینکه در هوای سرد، این حیوان به شهر بیاید وجود دارد، اما هیچ علائمی در این زمینه مشاهده نشد.

معاون اداره محیط زیست استان آذربایجان شرقی عنوان کرد: در بازدید از منطقه نیز از اهالی خواستیم اگر کسی براثر این اتفاق احتمالی، آسیب دیده به ما معرفی شود، اما کسی تاکنون به ما مراجعه نکرده است.

گفتنی است، وجود گرگاس مهرماه امسال در روستای «غلمانسرای» شهرستان تسوج، چند نفر را زخمی و راهی بیمارستان و به گله‌های گوسفندان نیز حمله کرده بود؛ به دنبال این اتفاق، اداره کل محیط زیست استان، مجوز دفع گرگاس‌ها را در آذربایجان شرقی صادر کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار