مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: انتشار تمبر شناسنامه شهدای فارس برای نخستین بار به الگویی درکشور تبدیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی در آیین تقدیر از تلاش‌های مدیرکل پست فارس در حوزه نشر فرهنگ شهید وشهادت، گفت: انتشار تمبر شناسنامه شهدا به ایده‌ای نوین و اثری فاخر از تمثال شهدای والامقام تبدیل شده که در اختیار خانواده شهدای فارس قرار گرفته است.

او ادامه داد: این حرکت زیبا تا سال‌ها ماندگار می‌شود و می‌تواند اهداف شهدای والامقام را در بین نسل جوان ونوجوان زنده نگه دارد.

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس ازمدیران پست خواست تا نقش ارزنده پست در دوران دفاع مقدس را به نوعی مستند سازی کنند.

او افزود: پست در دوران دفاع مقدس نقش بی بدیلی در ارسال مرسولات و نامه‌ها برعهده داشته و ضروری است در زمینه مستند سازی آثار اقدامی صورت گیرد.

سرهنگ کوشکی، جمع آوری خاطرات رزمندگان و خانواده شهدای پست را حرکتی در جهت تبیین اهداف آنان برشمرد.

او ادامه داد: درصدد هستیم بخشی از موزه دفاع مقدس به رزمندگان و خانواده شهدای پست اختصاص یابد.

مدیرکل پست فارس هم گفت: تمبر شناسنامه شهدای برای کلیه شهدا استان فارس منتشر می‌شود.

محسن مفتح افزود: تمبر شناسنامه از ایده‌های منحصر به فرد پست فارس برای شهیدانی که به گردن ما حق فراوانی دارند.

او ادامه داد: براین اساس دربرنامه‌های کنگره شهدا برای همه شهرستان‌های استان آیین رونمایی از تمبر شناسنامه شهدا گنجانده شده است.

در این مراسم با اهدای لوحی ازخدمات محسن مفتح مدیرکل پست فارس در حوزه نشر دفاع مقدس تقدیر و تجلیل شد.

دربخشی از این تقدیر آمده است: پیگیری پست فارس درجهت رونمایی ازتمبر شناسنامه شهدای استان در هفته دفاع مقدس و ارزش نهادن به حوزه دفاع مقدس حرکتی درجهت احیاء ارزش‌های اسلامی، فرهنگی، دینی، دفاع مقدس، عمل به وعده‌های خدمت به مردم شریف، دفاع از خون شهداء و اعتلای کلمه ا... در عرصه‌های داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.