نجار گفت: وجود موانع در تداوم ارائه خدمات رسانی سازمان انتقال خون به مردم در شرایط بحران می‌تواند خسارت جبران ناپذیری به بار آورد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در این دیدار خدمات سازمان انتقال خون در مرحله نجات در زمان بحران را حیاتی دانست و افزود: مدیریت مصرف خون باعث می‌شود در زمان بحران‌ها بتوانیم به موقع خدمات مورد نیاز بیمارستان‌ها را فراهم کنیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور توجه به اصول مرتبط با حفظ آمادگی و پیش بینی مخاطرات طبیعی در کشور را از اولویت‌های اصلی سازمان مدیریت بحران کشور عنوان کرد و افزود: با اجرای مانور و آموزش‌های کاربردی می‌توان ضمن کسب آمادگی بیشتر میزان کارایی دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف را در زمان بروز حوادث طبیعی مورد سنجش قرار داد تا در شرایط خطر و بحران اقدامات لازم برای مقابله با تهدیدات را اتخاذ نمایند.

نجار ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در سازمان انتقال خون افزود: وجود هر مانعی در تداوم ارائه خدمات رسانی سازمان انتقال خون به مردم در شرایط اضطرار و بحران می‌تواند خسارت جبران ناپذیری به بار آورد.

در ادامه این نشست مدیر عامل و معاونین سازمان انتقال خون کشور شرحی از وظایف و اقدامات و تلاش‌های سازمان انتقال خون در سطح کشور را تشریح بر فرهنگ سازی اهدا خون به عنوان یک اقدام خداپسندانه تأکید شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار