همزمان با دهه فجر؛

بهره برداری از ۹۱ میلیارد و ۶۲۸ میلیون تومان طرح عمرانی اقتصادی در خرم آباد

فرماندار خرم آباد گفت: ۹۱ میلیارد و ۶۲۸ میلیون تومان طرح عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و زیرساختی در شهرستان اجرا شده و همزمان با دهه فجر بهره برداری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرماندار خرم آباد گفت: ۹۱ میلیارد و ۶۲۸ میلیون تومان طرح عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و زیرساختی در شهرستان اجرا شده و همزمان با دهه فجر بهره برداری می‌شود.

جعفر طولابی افزود: ایام دهه فجر امسال ۸۴ طرح بهره برداری می‌شود که طی تاکیدات صورت گرفته کار عمرانی این طرح‌ها به صورت کامل انجام و تکمیل شده است.

او ادامه داد: با توجه به اینکه ایام دهه فجر مبنای فرهنگی و سیاسی دارد بنابراین نباید برنامه‌ها را به طرح‌های عمرانی محدود کرد و به نحوی برنامه ریزی شود تا متناسب با انقلاب اسلامی و فلسفه بروز و تداوم این روند اقدام شود.

او  با بیان اینکه ۱۱ عملیات اجرایی طرح با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان دهه فجر امسال در خرم آباد آغاز می‌شود اظهار داشت: مدیران دستگاه‌ها خدمات نظام و دولت را اطلاع‌رسانی، سابقه و مولفه‌های فرهنگی انقلاب را برای نسل جدید تبیین کنند.

طولابی افزود: دهه فجر فرصتی برای انتقال استکبار ستیزی به نسل جوان، تشریح موفقیت‌های انقلاب و پیشرفت‌های کشور، و بیان مولفه‌های اقتدار ایران اسلامی است تا اقشار مختلف به ویژه جوانان ضرورت تداوم این مسیر را بیش از پیش احساس کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.