مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: مسابقه کتابخوانی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر با همکاری ستاد امر به معروف برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت امر به معروف و نهی از منکربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه محور این مسابقه کتابخوانی کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» است گفت: این مسابقه با هدف ترویج و همگانی کردن فرضیه امر به معروف و نهی از منکر؛ این واجب فراموش شده، برگزار می‌شود.

او افزود: به همین دلیل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در نظر دارد با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر این مسابقه را برگزار کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» از اول بهمن  آغاز شده و تا پایان همین ماه ادامه خواهد داشت،افزود: این مسابقه به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می‌شود.

 زارعی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند برای دریافت نسخه الکترونیکی کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» و شرکت در این مسابقه فرهنگی به سایت اینترنتی www.samakpl.ir مراجعه نمایند.

او با اشاره به اینکه جوایز نفیسی برای این مسابقه کتابخوانی در نظر گرفته شده است بیان کرد: ۱۲ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، ۲۴ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و ۳۱۳ کارت هدیه به مبلغ یک میلیون ریال به عنوان جایزه برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: نسخه اصلی کتاب نیز به کتابخانه‌های عمومی استان همدان ارسال شده که هر یک از علاقمندان می‌توانند آن را به مدت مشخصی امانت بگیرند و پس از مطالعه کتاب در این رویداد فرهنگی شرکت کنند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.