حمیدی گفت: با هرگونه رفتار آگاهانه و ناآگاهانه‌ای که باعث شود نارضایتی اجتماعی به حداقل برسد و میزان مشارکت مردم در انتخابات کاهش یابد، برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: حجت اسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی در پنجمین جلسه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی گفت: یکی از رسالت‌های که این ستاد در جریان انتخابات دارد مقابله با تهدیدات انتخاباتی است.

او با اشاره به اینکه نارضایتی‌های عمومی می‌تواند یکی از تهدیدات باشد که درمیزان مشارکت انتخابات تاثیر بگذارد افزود:قوه قضاییه باید این تهدیدات را شناسایی و برای مقابله با آن اقدام کند.

حمیدی تاکید کرد: دشمن چه در داخل و چه در خارج از کشور از زمان پیروزی انقلاب اسلامی بر این است که مردم را از صحنه انتخابات خارج کند و این یک تهدید جدی است که دشمن با ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم باعث جلوگیری از میزان مشارکت در انتخابات می شود. 

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی ادامه داد: همه مسئولان دلسوز انقلاب اسلامی باید کمک کنند تا این تهدیدات از جامعه و از انتخابات دور شودو با عملکرد و توضیحات و اطلاع رسانی و شفاف سازی از مسائل کوچک که ممکن است در جامعه اتفاق بیفتد و در روند انتخابات مشکل ساز شود جلوگیری کنیم.

او با اشاره به اینکه فضای انتخاباتی خوبی در استان حاکم است گفت: گزارشاتی در زمینه تخلفات تبلیغات انتخاباتی  در روستاها و شهرهای کوچک گزارش شده است.

حجت اسلام حمیدی ادامه داد: برخورد با این افزاد را در دستور کار قرار دادیم تا هیچ نوع تبلیغاتی قبل از موعد نداشته باشیم ،در مرحله اول اینهارو توجیه کنیم و تذکر میدیم و اگر با تذکر موضوع حل نشد پرونده تشکیل خواهیم دادو جرایم رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.