«نجاح محمد علی» با انتشار مطلبی در صفحه توئیتر خود بر لزوم خروج نیروهای آمریکایی از عراق تاکید کرد.

نیرو‌های آمریکایی خطری هستند که امنیت و حاکمیت عراق را تهدید می‌کنندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «نجاح محمد علی» تحلیلگر سیاسی و کارشناس عرب در توئیتی نوشت: در صورتی که نظامیان آمریکایی از عراق خارج نشوند عملیات ترور در این کشور تکرار خواهد شد.

این تحلیلگر و کارشناس حوزه خاورمیانه (غرب آسیا) با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در پایگاه اجتماعی توئیتر نوشت: می‌گویند چرا مطالبه و درخواست مردم عراق برای خروج نظامیان آمریکایی از کشورشان پس از ترور شهید قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس مطرح شده است؟! من می گویم زیرا عملیات تروریستی آمریکا نشان داد که نیروهای آمریکایی خطری هستند که امنیت و حاکمیت عراق را بیش از هر زمان دیگری تهدید می‌کنند و در صورتی که نیروهای آمریکایی از عراق خارج نشوند این ترورها تکرار خواهد شد.

نجاح محمد علی در توئیت دیگری افزود:‌ گروه تروریستی داعش بار دیگر با تبلیغات خود می خواهد قدرت نمایی کند؛ بنابراین باید فرماندهان امنیتی اهمیت حضور مجازی این گروه تروریستی را باور کنند. همچنین باید با جدیت بیشتری فعالیت‌های داعش را که در میدان‌های تظاهرات و تحصن ها دیده می شوند پیگیری کرد و این فعالیت‌ها را از بین برد. امنیت باید مسئله اصلی باشد.

نجاح محمد علی همچنین در توئیت دیگری نوشت:‌ پخش گسترده انواع سلاح و بطری های آتش زا ، همچنین ورود دستگاه های صدا خفه کن و هفت تیرهایی که به شکل دوربین است و ورود دیگر انواع تسلیحات به میدان‌های تظاهرات، ایجاب می‌کند عملیات امنیتی با دقت صورت بگیرد، بنابراین پس از تظاهرات میلیونی روز جمعه مردم عراق که خواستار بیرون کردن نظامیان آمریکایی هستند باید امنیت در این کشور به خوبی تامین شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار