رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در کرمانشاه همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

 سرمایه‌گذاری صنعتی  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن دارابی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: دهه فجر امسال ۳۴ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۳ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال در کرمانشاه افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود که اشتغالزایی آن‌ها نیز ۲۵۸۸ نفر است.

 او ادامه داد: چهار طرح با سرمایه‌گذاری یازده هزار و ۴۲۰ میلیارد و اشتغالزایی ۱۶۹۰ نفر کلنگ‌زنی خواهد شد که شامل پاکت بسته‌بندی سیمان سامان غرب، شست و شو و دانه‌بندی شن و ماسه، کاشی ساختمان زاگرس آسیا و پودر میکرونیزه فلدسپات است.

رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه با بیان اینکه ۳۰ طرح نیز با سرمایه‌گذاری ۲۲۵۰ میلیارد ریال بهره‌برداری خواهد شد، اشتغالزایی این پروژه‌ها را ۸۹۸ نفر اعلام کرد.

دارابی افزود: شرکت دانش بافت البرز که تولید بیوایمپلنت را انجام می‌دهد از مهمترین طرح‌هایی است که با سرمایه‌گذرای ۸۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۳۰ نفر افتتاح خواهد شد.

او بیان کرد: طرح توسعه محورسازان که تولید پمپ هیدورلیک را بر عهده دارد نیز از دیگر طرح‌ها است که با سرمایه‌گذاری ۵۹۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۸ نفر به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.