توقف و تاخیر در اجرای قطعه‌ای از طرح چهار بانده شدن جاده قائم شهر به جویبار به محل بروز تصادفات توام با خسارات مالی و تلفات جانی تبدیل شده است.

بررسی مشکلات و افزایش تصادفات جاده‌ای محور قائم شهر - جویبار

یوسف پور فرماندار قائم شهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، با اشاره به طولانی شدن اجرای طرح چهار بانده شدن محور قائم شهر به جویبار گفت: از ۱۵ کیلومتر طول این مسیر چهار بانده ۱۰ کیلومتر در حوزه قائم شهر قرار دارد که با اتمام هفت و نیم کیلومتر آن تنها دو و نیم کیلومتر نیمه کاره مانده که با تمهیدات انجام شده مابقی این محور تا پایان امسال تکمیل و ایمن سازی خواهد شد.

او جاده قائم شهر به جویبار را یکی از محور‌های مهم و پرتردد در بخش مرکزی مازندران و محل تلاقی و گذر کریدر شرق به غرب استان نام برد و افزود: تکمیل و ایمن سازی و روشنایی این محور مهم ارتباطی به پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

نیمه کاره ماندن بخشی از طرح چهار بانده شدن این محور در حوزه قائم شهر باعث بروز تصادفات منجر به جرح و فوت وایجاد مشکلات فراوان برای رانندگان بویژه اهالی روستا‌های حاشیه این جاده شده است.

علاوه بر روستا‌های حاشیه، بدلیل استقرار شهرک صنعتی قائم شهر دراین محور متاسفانه اخیرا سه تن از کارگران جوان این شهرک درتصادف خودروئی جان باختند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.