عریقات: هر معامله‌ای که منکر اشغالگری اسرائیل شود «کلاهبرداری قرن» است

دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین در اشاره به طرح معامله قرن، هرگونه معامله‌ در جهت انکار اشغالگری رژیم صهیونیستی را کلاهبرداری قرن خواند.

عریقات: هر معامله‌ای که منکر اشغالگری اسرائیل شود «کلاهبرداری قرن» استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی صفا، صائب عریقات، دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین امروز شنبه در سخنانی گفت هر گونه تلاش، معامله و یا به نوعی دیکته کردن مطلبی که منکر این واقعیت شود که اسرائیل، فلسطین را در مرز‌های ۱۹۶۷ (کرانه باختری از جمله قدس شرقی و نوار غزه) اشغال کرده، کلاهبرداری قرن خواهد بود.

سخنان صائب عریقات در پاسخ به آنچه که درباره «معامله قرن» منتشر شده بود و نیز درخواست ترامپ از نتانیاهو و بنی گانتز برای ورود به واشنگتن به منظور توافق بر کیفیت اجرای معامله قرن بیان شده است.

صائب عریقات در این سخنان تأکید کرد: آنچه دولت ترامپ امروز به انجام آن دست زده و نیز مشارکت کاملش با نتانیاهو، در تاریخ با عنوان «کلاهبرداری قرن» یاد خواهد شد.

گفتنی است کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی به تازگی برخی از بند‌های معامله قرن را برای آنچه حل مسأله فلسطین خوانده شده، منتشر کرد که از جمله آن، ادامه حفظ شهرک‌های کنونی در کرانه باختری تحت حاکمیت اسرائیل است؛ همچنانکه در این معامله، از قدس به عنوان تنها پایتخت اسرائیل یاد شده است.

به موجب این معامله، رژیم صهیونیستی حاکمیت خود را بر تمامی شهرک‌ها گسترش خواهد داد و تمامی شهرک‌ها از لحاظ جغرافی، غیر از ۱۵ شهرک با اسرائیل مرتبط خواهند شد.

همچنین طبق اعلام کانال ۱۲ اسرائیل، این معامله بر پذیرش تمامی درخواست‌های امنیتی رژیم صهیونیستی اشاره دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار