در حالی که هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به این نتیجه رسیده که مربی بعدی ایرانی باشد، ولی وزارت ورزش تاکید دارد تا لحظه آخر با مربیان خارجی مذاکره کنند.

دی‌بیاسی برای تیم ملی چقدر می‌خواهد؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت ورزش برای نیمکت تیم ملی ایران مذاکراتی با دی بیاسی مربی ایتالیایی داشته است. در حالی که هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به این نتیجه رسیده که مربی بعدی ایرانی باشد، ولی وزارت ورزش تاکید دارد تا لحظه آخر با مربیان خارجی مذاکره کنند.

یکی از این مربیان همان دی بیاسی ایتالیایی است که سابقه مربیگری در لیگ ایتالیا و اسپانیا را دارد. یکی از مدیران سابق فوتبال ایران او را به وزارتخانه پیشنهاد داده است. همان‌طور که قبلا هم او را به استقلال پیشنهاد داده بود تا به جای استراماچونی به این باشگاه بیاید.

فرهاد مجیدی، اما اولین کسی است که لو داد این مربی برای حضور در ایران چه رقم مالی درخواست کرده است. به گفته او این مربی درخواست ۵/۱ میلیون یورویی داشته است! بنابراین اگر دیدید فردا روزی این مربی ایتالیایی به ایران آمد بدانید قیمتش همین حد و حدود است.

چه بسا مدیران ایرانی بتوانند با توانی که دارند بند‌های دیگری هم به قرارداد اضافه کنند و دریافتی او به بالای دو میلیون یورو هم برود!

منبع: جام جم

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار