خطیر در ماجرای جدایی استراماچونی، نقش کلیدی داشت. او به دلیل رابطه نزدیک با این مربی ایتالیایی خواسته یا ناخواسته وارد این بازی شد.

استقلال علیه علی خطیربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال روز پنجشنبه علاوه بر این‌که علیه مدیران این باشگاه موضعگیری کرد، کنایه‌های تندی علیه علی خطیر، معاون سابق آبی‌ها داشت. او سال گذشته همراه امیرحسین فتحی وارد استقلال شد و اینقدر استعفا داد که سرانجام مدیرعامل وقت آبی‌ها با رفتن او موافقت کرد. منتها دقیقا از زمانی که فتحی رای به رفتن خطیر داد، او بیشتر و بیشتر درباره استقلال و اتفاقاتش حرف زد.

خطیر اظهارنظر‌های زیادی درباره بازیکنانی، چون حسینی، وریا و... داشت. همچنین بار‌ها اعلام کرد در پاره‌ای از مسائل می‌تواند به استقلال کمک کند. مثلا در ماجرای جدایی استراماچونی، خطیر نقش کلیدی داشت. او به دلیل رابطه نزدیک با این مربی ایتالیایی خواسته یا ناخواسته وارد این بازی شد.

او در ماه‌های گذشته همواره با بعضی بازیکنان استقلال، مدیران این باشگاه، یک ایجنت معروف و حالا با مجیدی مشکل داشته است. جالب اینجاست بازیکنان استقلال هم بعد از علنی شدن اختلاف مجیدی و خطیر پشت سرمربی‌شان در آمدند و از او حمایت کرده‌اند. البته مدیر برنامه اکثر این بازیکنان همان ایجنتی است که خطیر از سال گذشته با او به مشکل خورد و این مشکلات باعث شد درنهایت استقلال آسیب ببیند.

نکته اینجاست بعضی از اطرافیان فرهاد مجیدی هم با این فرد مشکل دارند. بعضی از نزدیکان خطیر هم با مجیدی به مشکل خورده اند و در واقع به خاطر مشکل این عده با هم، استقلال است که دچار اتفاقات جنجالی و حاشیه‌ای شده است! در حال حاضر خطیر رابطه نزدیکی با خلیل‌زاده، سرپرست استقلال دارد.

در واقع مجیدی تلاش کرد با زدن معاون سابق به سرپرست باشگاه هم پیام دهد که اگر قرار است با خطیر ارتباط داشته باشد، باید قید دوستی و نزدیکی با او را بزند! فرهاد تلاش کرده تا بتواند از حالا قدرت خود را تثبیت کند و مخالفانش را برچیند. باید دید واکنش علی خطیر نسبت به حرف‌های مجیدی چیست؟

منبع: جام جم

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار