همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن؛

اجرای سرود انقلابی، باصدای بیش از هزار دانش آموز ساوجبلاغی

فرماندارساوجبلاغ گفت: هزار و ۳۹۸ دانش آموز در راهپیمایی ۲۲ بهمن سرود اجرا میکنند.

اجرای سرود انقلابی، باصدای بیش از هزار دانش آموز ساوجبلاغیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ابوالقاسم پالیزگیر، فرماندارساوجبلاغ گفت: سرود دست جمعی توسط دانش آموزان طبق هرسال اجرا می‌شود که امسال هم متناسب با سال ۱۳۹۸ تعداد دانش آموزان اجراکننده هم با رقم امسال هماهنگ شده است.

پالیزگیر در ادامه  از آمادگی کلیه عوامل مدارس در شهرستان برای اجرای انتخابات خبر داد وافزود: ۱۴۳ شعبه در شهرستان با هماهنگی‌های قبلی آماده برگزاری انتخابات شده اند و تمامی امکانات در مدارس برای این امر مهم استفاده خواهد شد.

او گفت: راس ساعت ۷ صبح روز ۲ اسفند همزمان با سراسر کشور کار رای گیری آغاز می‌شود.

فرماندار ساوجبلاغ افزود: بازنشستگان این قشر همچون سایر اقشار، سرمایه‌های اجتماعی آموزش وپرورش اند و باید از این ظرفیت تاثیرگذار در اتاق‌های فکر استفاده شود.

پالیزگیر گفت:آموزش وپرورش با تحت پوشش قرار دادن حدود نیمی از جمعیت شهرستان می‌تواند نقش تاثرگذاری در قالب کمیته فرهنگی جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی ایفا کرده و با همکاری سایر دستگاه‌ها در این زمینه برنامه‌های خوبی را اجرا کند و برنامه یاریگران زندگی هم نمونه بارزی از این طرح‌ها است.

او در پایان خواستار نشست‌های تخصصی با حضور انجمن‌های اولیا ومربیان مدارس برای تغییر شیفت در برخی از مدارس شهرستان شد و افزود:تا حد امکان شیفت ثابت باید در مدارس اجرا شود.

انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.