معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: سهمیه سوخت اسفند ماه تاکسی‌های بین شهری استان بر اساس پیمایش اختصاص می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جبار قهاری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: سهمیه سوخت اسفندماه ناوگان سواری کرایه بین‌شهری کشور بر اساس کارکرد احصا شده از صورت وضعیت‌های صادره دارای کد رهگیری در بازه زمانی ۲۱ دی ماه تا ۲۰ بهمن ماه تخصیص می‌یابد.

قهاری اضافه کرد: با توجه به اهمیت استفاده از اوراق صورت وضعیت مسافری دارای کد رهگیری در سراسر کشور، مالکان و رانندگان ناوگان سواری کرایه بین شهری، تا ۲۰ بهمن ماه برای ثبت اطلاعات شماره شبای حساب بانکی متعلق به خود در سامانه مربوطه به نشانی smartcard.rmto.ir اقدام کنند.

قهاری ادامه داد: مالکانی که تا این تاریخ اطلاعات شماره شبای حساب بانکی خودرا ثبت نکنند با وجود دارا بودن کارکرد در بازه زمانی مورد اشاره، تخصیص اعتبار ریالی سهمیه سوخت در اسفندماه برای آن‌ها امکان پذیر نیست.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: مسئولیت عدم بهره مندی از سهمیه سوخت برای این دسته از مالکان ناوگان سواری در وهله اول بر عهده مالک وسیله نقلیه و مسوولیت پاسخگویی به متقاضیانی که در این زمینه اقدامی نکرده‌اند بر عهده آن مدیریت خواهد بود.

حدود ۶۰۰ دستگاه در ناوگان سواری کرایه بین شهری قزوین فعال است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار