روابط عمومی علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: مورد مشکوکی در خصوص ویروس کرونا در استان فارس نداشته ایم تا هشدار یا بیانیه ای داده شود.

استوار مسئول روابط عمومی فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، درخصوص آماده باش و هشدار درباره ویروس کرونا در فرودگاه، اظهار کرد: پاسخگوی این قضیه علوم پزشکی است.

این موضوع را از طریق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز پیگیر شدیم که این روابط عمومی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اعلام کرد: ما مورد مشکوکی در این خصوص در استان فارس نداشته ایم تا در این باره هشدار یا بیانیه ای بدهیم.

کرونا از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می شود. افرادی که به طور همزمان دارای بیماری دیگری باشند بیشتر در معرض خطر ابتلا به این ویروس هستند.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، شمار زیادی از کشور‌ها از کشف موارد ابتلا به بیماری ناشی از کروناویروس شبیه به سارس، از زمان شیوع آن از ووهان در مرکز چین خبر دادند.

کروناویروس از ماه دسامبر (آذر- دی) در ووهان شیوع یافته است. در مجموع حدود هزار و ۳۰۰ نفر به این ویروس آلوده شده‌اند که بخش عمده آن‌ها در چین هستند. طبق آخرین آمار رسمی، تاکنون ۴۱ نفر بر اثر آلوده شدن به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.