همزمان با دهه فجر ۳۶ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان سپیدان به بهره برداری می‌رسد و یا ساخت آن‌ها آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جوادی فرماندار سپیدان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر امسال ۳۶ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد و ۲۷۲ میلیون تومان در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.

او، بیان کرد: از مجموع ۳۶ طرح ۲۵ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۸۹۲ میلیون تومان سهم بخش دولتی و ۱۱ طرح با هزینه‌ای بالغ بر ۶ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان سهم بخش خصوصی است.

جوادی تصریح کرد: از این مجموع ۳۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۲۱۲ میلیون تومان آماده افتتاح و ۴ طرح نیز با هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان آماده کلنگ زنی است.

فرماندار سپیدان ادامه داد: طرح‌ها در قالب نوسازی مدارس، واحد‌های تولیدی، مخابراتی، توزیع برق، آبرسانی، مسکن مددجویان، اشتغال مددجویان، آسفالت راه‌های روستایی، گردشگری، عمران شهری و آبخیزداری است.

او، افزود: شاخص‌ترین طرح‌های عمرانی سپیدان شامل جاده آسفالته چشمه انجیره به جورگ، بند سنگی ملاتی و تغذیه مصنوعی و کنترل سیلاب دره همیانه و چاه آب چهارمور و آبگرم است.

فرماندار سپیدان اضافه کرد: افتتاح گلخانه سبزی و صیفی روستای رودبال و گاوداری شیری در روستای گلومهر از دیگر طرح‌های شاخص است که در دهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسد.

جوادی، افتتاح آموزشگاه ۶ کلاسه سید جمال الدین اسد آبادی روستای سرتلی، ساختمان محیط زیست شهرستان و ساختمان آتش نشانی هماشهر را از دیگر طرح‌های آماده افتتاح این شهرستان اعلام کرد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار