مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام ‌و المسلمین سید عباس موسوی با تسلیت ایام سوگواری فاطمیه، اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری جامعه نیازمند شناخت بیشتر الگوهایی است که می‌تواند او را برای زندگی بهتر یاری کند و حضرت زهرا (س) یکی از اصلی‌ترین این سرمشق‌ها است.

او افزود: برگزاری سوگواره‌ یاس نبوی یکی از راه‌های رسیدن به این مسئله است و در سطح استان فارس شاهد برگزاری برنامه‌های زیادی با این عنوان در ایام فاطمیه هستیم و مردم مؤمن شهر شیراز نیز با حضور در امامزادگان و بقاع متبرکه ارادت خود را به اهل‌بیت (ع) نشان می‌دهند.

موسوی گفت: آستان مقدس سید نظام‌الدین (ع) محمود (شاه داعی الی الله)، امامزاده سید تاج‌الدین غریب (ع) و قدمگاه حضرت ابوالفضل ازجمله اماکن برگزارکننده سوگواره یاس نبوی در شهر شیراز هستند.

او اظهار داشت: امامزاده شمس‌الدین (ع)، امامزاده عبدالله محمد (ع)، امامزاده سعدالدین (ع)، امامزاده سید اسماعیل (ع) و آستان مقدس علی بن حمزه (ع) نیز از دیگر بقاع میزبان مردم شیراز در برگزاری سوگواره یاس نبوی در ایام فاطمیه است.

موسوی افزود: برنامه‌های سوگواره یاس نبوی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شیراز از روز هشتم بهمن‌ماه آغاز می‌شود و علاوه بر وجود خیمه معرفت در امامزاده سید نظام‌الدین محمود (ع)، در برخی از بقاع متبرکه، شرکت‌کنندگان این برنامه‌ها، میهمان خوان گسترده فاطمی از محل موقوفات مرتبط و خیرین می‌شوند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار