معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان همدان گفت: بهار همانند سایر شهرستان‌های این استان صاحب مجمع خیرین ازدواج می‌شود.

راه اندازی مجمع خیرین ازدواج در شهرستان بهاربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محرم روزبه معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان همدان در نشست با خیرین امور ازدواج بهار بیان کرد: باتوجه به فعالیت خوب خیران در این شهرستان، در راستای ساماندهی مناسب برنامه‌ها و هدفمند کردن فعالیت ها، مجمع خیرین ازدواج را راه اندازی می‌کنیم.

او اضافه کرد: این مجمع نه تنها به تشویق و ترغیب جوانان به ازدواج تاثیر بسزایی خواهد داشت بلکه در حل دغدغه‌ها و مشکلات جوانان در امر ازدواج کمک شایانی می‌کند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان همدان گفت: با توجه به کاهش آمار ازدواج و مشکلات پیش روی جوانان برای تشکیل خانواده، مشارکت خیرین و تشکل‌های مردم نهاد به منظور کمک به جوانان و حل مشکلات آن‌ها در این حوزه ضروری است.

روزبه با تاکید بر جایگاه مهم سازمان‌های مردم نهاد گفت: سمن‌ها در گسترش برنامه‌های اجتماعی و همچنین کاهش معضلات اجتماعی نقش سازنده‌ای دارند و می‌توانند با برنامه ریزی لازم، همگام با دولت برای خدمات رسانی به مردم کمک کنند.

او بیان کرد : جوانان بدنه اصلی جامعه هستند و توانمندسازی آن‌ها یک ضرورت انکار ناپذیر است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بهار نیز در این نشست گفت: اعضا و خیران این شهرستان فعالیت بسیار خوبی در زمینه تامین هزینه‌های ازدواج جوانان از جمله جهیزیه دارند.

علیرضا صفی زاده افزود: امیدواریم با مشارکت خیران ازدواج و سایر سمن‌های خیریه شرایط لازم برای تشکیل خانواده در شهرستان بهار فراهم شود و همچنین آموزش‌های لازم جهت پایداری خانواده‌ها را داشته باشیم.

او با تاکید بر اینکه روحیه خودباوری باید در میان جوانان ترویج یابد، گفت: هم اینک در سطح کشور اقدام‌های موثری در راستای کمک به جوانان و گسترش این روحیه خودباوری ایجاد شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.