شما شهروندان می‌توانید پیامک‌های ارسالی خود به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در تاریخ سوم بهمن ماه را در این بسته مشاهده کنید.

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سوم بهمن ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 


2440...0911: سلام رفتگر شرکتی از امیرکلا بابل هستم 3ماه حقوق نمیدن بهمون. چرا به فکر کارگران نیستید اگر شما پیگیری کنید بخدا حقوق کارگرها رو میدند اگر پول ندارند چرا سر هر برج  ماهی 700ملیون به کارمندانشون میدن.

 

9451...0990: دهکده آبی پارس گرمدره کرج دو سال است از عودت سرمایه های امانتی ۱۰۰۰ خانوار سرباز میزند و در این شرایط سخت اقتصادی این جماعت را به خاک سیاه نشانده است . حرکت کند رسیدگی قضایی و تورم این دو سال نیز موجب کاهش ارزش سرمایه های مردم شده و مشکلات را مضاعف کرده است. امید است ریاست محترم قوه قضاییه دستور ویژه برای رسیدگی صادر نمایند. همدانی

 

6017...0916: سلام چرا شرکت سایپا بعد از 4 ماه طلب مشتری ها رو نمیده درصورتی که باید یک ماهه پرداخت میکرده.

 

4808...0913: به سازمان بازرسی ادارات اطلاع بدین شهرداری و شهردار ما انواع و اقسام تخلفات رو داره لطف کنن تشریف بیارن بدون اطلاع و یواشکی تست مواد بگیرید اکثرا معتادن. مشکل ما با استان و استانداری حل نمیشه. چهارمحال- شلمزار

 

2104...0913: چرا کسی به فکر کارگران که در ارتفاع کار میکنند نیست . چرا کارگران شامل هیچ چیز نیستن . چند روزه از سرما و بارش میگوند ولی کسی ما کارگرها را ادم حساب نمیکند.

 

2104...0913: چطور در مسیرهای که منتهی به پتروشیمی لردگان است کارگران با سرویس سر کار بیایند . دیروز کارگران حدود 30 کیلومتر پیاده در برف حرکت کردند تا به منازل خود برسند . خواهشا پیگیذی کنید و جواب این کارگران را بدهید.

 

2104...0913: با سلام . با توجه به اعلام مدیریت بحران کشور و سازمان های مرتبط در خصوص بارش برف و سرمای شدید خواستم پیگیری کنید که چرا کارگران شامل هیچ چیزی قرار نمیگیرند . سرما گرما آلودگی برف باران . الان پتروشیمی لردگان نزدیک به بیست سانتی متر برف باریده و کارگرانی که باید در ارتفاع کار کنن.

 

6675...0911: باسلام من پانزده سال است که در آژانس مشغول به کار هستم اما برای سهمیه یارانه بنزین واریز نکردند حتی تو سایت هم ثبت نام هم کردیم چه باید کرد باتشکر

 

9650...0918: سلام من پدر هشت سال در جبهه جنگیده وجود از آن در جهاد سازندگی خدمت کرده الان ماهی 500 هزار به ما میدن تو را خدا به داد ما برسید فرزند از یاد رفته از هرسین کرمانشاه.

 

4936...0915: نزدیک به سه ماه رفتم برای کارت سوخت اقدام کردم هتوز خبر نیست اون هم وانت برج 200 سهمیه دارم ولی باید بروم آزاد بزنم خدا را خوش میاند.

 

2462...0919: سلام بنده راننده آژانس هستم لطفا پیگیری کنید اگه سهمیه بنزین به ما اژانسی ها نمیدن ما دنبال یک شغل دیگه باشیم چون ماشینم تک سوزه واقعا نمیصرفه.

 

5246...0917: باسلام . دستگاه گاماسل در بیمارستان کودکان بندر عباس ۷ماه پیش نصب و راه اندازی و آموزش لازم داده شده و بیماران نیازمند به فرآورده های خونی اشعه دیده شدیدا نیازمند زیادی در انتظار گرفتن این نوع فرآورده های خونی هستند. متأسفانه به دلیل ضعف مدیریتی شدید مسئولین بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی استان این دستگاه ارزشمند درمانی در یک اتاق با درب ضد سرقت در حال حاضر خاک میخورد و هیچ کاربردی ندارد.لطفا پیگیری بفرمایین.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۴۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
اگه بنزین اژانس ونمیدید مرد باشید برید کنار
آخرین اخبار